دوشنبه 7 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان حج وزیارت به منظور حضور و نظارت بر اجرای عملیات حج تمتع 1401 وارد عربستان شد و در فرودگاه مدینه منوره مورد استقبال تنی چند از نمایندگان وزارت حج و عمره عربستان و جمعی از مدیران ستاد حج کشورمان قرار گرفت.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان حج و زیارت پیش از عزیمت به سرزمین وحی، گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص انتقال زایران به مدینه منوره و مکه مکرمه ارائه کرد و از عزیمت 9 هزار و 300 نفر زایر ایرانی تا ظهر روز جمعه بیست و هفتم خردادماه خبرداد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سید صادق حسینی رئیس سازمان حج و زیارت کشورمان دقایقی قبل و پیش از اعزام به سرزمین وحی درخصوص انتقال زائران حج ابراهیمی گفت: عملیات انتقال زائران از 23 خرداد‌ماه آغاز شده و تا امروز 9 هزار و 300 نفر به دو شهر جده و مدینه اعزام شده‌اند. * برگزاری اولین دعای کمیل و اولین دعای ندبه در مدینه وی از برگزاری زیارت دوره در مدینه خبر داد و گفت: شب گذشته اولین...

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس سازمان حج و زیارت از عزیمت بیش از 9 هزار نفر از زائران ایرانی به سرزمین وحی تا عصر امروز - جمعه 27 خردادماه 1401- خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

رییس سازمان حج و زیارت: با تلاش شبانه روزی مشکلی در حوزه اسکان در هتل‌ها، جداول پروازی، حمل و نقل، موضوعات بهداشتی مرتبط و به ویژه در خصوص صدور روادید وجود ندارد و روادید عزیزان به صورت الکترونیکی و با تلاش شبانه روزی دست اندرکاران انجام گرفته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان حج و زیارت از عزیمت بیش از 9 هزار نفر از زائران ایرانی به سرزمین وحی تا عصر امروز - جمعه 27 خردادماه 1401- خبر داد و گفت: تا ظهر امروز 37 پرواز شامل حجاج و عوامل اجرایی سازمان حج و زیارت به عربستان سعودی انجام گرفته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا سیدی، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری ایران، از اعزام بیش از 6 هزار زائر از صبح یکشنبه بیست و دوم خردادماه تا پایان روز 26 خردادماه خبر داد و گفت: از 158 پرواز مقرر شده جهت اعزام کلیه حجاج کشور، تعداد 27 پرواز از هفت فرودگاه کرمان، تبریز، حضرت امام (ره)، زنجان، اصفهان، بندر عباس و خراسان رضوی انجام شده است. وی ضمن اشاره...

خبرگزاری مهر

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری کشور از اعزام بیش از 6 هزار زائر از بیست و دوم خردادماه تا به امروز خبر داد و گفت: تاکنون 27 پرواز از هفت فرودگاه کشور انجام شده است.

خبرگزاری دانا

نخستین گروه حجاج ایرانی مدینه بعد، بعد از انجام عمره تمتع، به هتل های خود منتقل شدند.

وب‌گاه الف

نخستین گروه حجاج ایرانی مدینه بعد، بعد از انجام عمره تمتع، به هتل های خود منتقل شدند.

وب‌گاه الف

مدیرکل حج و زیارت کرمانشاه از بازگشایی مرز خسروی در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: برای هر هفته اعزام 10 کاروان 40 نفره در دست اقدام قرار گرفته است.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - سرپرست شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران"هما" گفت: پروازهای حج تمتع امسال را این شرکت از 18 مرکز و ایستگاه پروازی کشور انجام می دهد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما اعلام کرد امروز (پنجشنبه، 26 خرداد ماه) و در پنجمین روز عملیات انتقال زائران بیت الله الحرام، هشت پرواز به مقصد دو فرودگاه مدینه و جده انجام می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

سازمان حج و زیارت خراسان رضوی: یک سری از تولیدکنندگان ایرانی جهت تهیه ملزومات سوغات زائران با تخفیف ویژه فراخوان داده‌اند. سازمان حج و زیارت نیز این فروشگاه‌ها را به زائران اطلاع‌رسانی کرده است. زائران پیش از سفر می‌توانند به این فروشگاه‌ها مراجعه کرده و سوغات مورد نظر خود را تهیه کنند تا در عربستان به دنبال بازارگردی نباشند.