دوشنبه 7 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان حج و زیارت با بیان اینکه تاکنون 4834 زائر با 19 پرواز داخلی برای انجام مناسک حج تمتع راهی عربستان شدند، گفت: تمامی زائران اعزامی در سلامت کامل بسر می‌برند و اعزام‌ها از فردا 26 خردادماه جاری به جده انجام می‌گیرد.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان حج و زیارت، روند اعزام زائران به مدینه و استقرار آنها را مناسب دانست و توضیحاتی را در خصوص نامه نگاری برای کاهش هزینه ها و عوامل و راهکارهای کاهش مدت اقامت سفر بیان کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید عبدالفتاح نواب با اشاره به شعار موسم حج ابراهیمی امسال با عنوان، «خودسازی، انسجام، اقتدار اسلامی و دفاع از مسجد الاقصی»، اظهارداشت: نحوه میزبانی کشور میزبان از زائران بیت الله الحرام، نیازمند تحول است. وی ادامه داد: خادمان عربستان باید همانند خادمان عراقی که به زائران اربعین حسینی با جان و دل خدمات خاص و رایگان ارایه می‌دهند، خدمت...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده ولی فقیه در حج و زیارت با اشاره به مجموع برنامه‌های درنظر گرفته شده برای موسم حج ابراهیمی امسال، برگزاری هرچه با شکوه مراسم برائت از مشرکین با حضور تمامی مسلمانان جهان را مورد تاکید قرار داد و گفت: مصمم به کاهش مدت زمان برگزاری موسم حج هستیم.

خبرگزاری مهر

معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: از این به بعد قرار است تمامی امور مربوط به نقل و انتقال و خرید و فروش فیش های حج در دفاتر اسناد رسمی صورت گیرد.

خبرگزاری تسنیم

مشاور رئیس سازمان حج و زیارت در امور بهداشت و درمان گفت: 2 درمانگاه در مدینه و 3 درمانگاه متمرکز در مکه با بهره‌مندی از متخصصین مختلف از جمله قلب، داخلی، طب اورژانس و روان‌پزشک به زائران خدمات ارائه می‌دهند.

خبرگزاری مهر

باقری با اشاره به ارائه خدمات پزشکی در حج اظهار کرد: دو درمانگاه در مدینه و سه درمانگاه متمرکز در مکه با بهره مندی از متخصصین مختلف به زائران خدمات ارائه می‌دهند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - زائران حج تمتع استان زنجان با پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» به مدینه منوره اعزام می‌شوند.

وب‌گاه تابناک

رئیس سازمان حج و زیارت از بازگشایی مرزهای ایران و عراق از هفته آینده خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان حج و زیارت لحظاتی پیش آخرین آمار ورود زائران کشورمان در سومین روز اعرام به سرزمین وحی را 3800 نفر عنوان کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس ستاد هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی گفت: آمریکا با تبلیغات رسانه ای و ابزار هنر خود را حافظ و مدافع حقوق بشر در دنیا معرفی می کند.

وب‌گاه فرارو

صادق حسینی پس از دیدار با وزیر فرهنگ و گردشگری عراق گفت: از هفته آینده روزانه 2500 زائر می‌توانند به عراق سفر کنند که این تعداد به مرور افزایش خواهد یافت.