دوشنبه 7 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

خبرگزاری مهر

در نشست خبری وزاری فرهنگ دو کشور ایران و عراق بر افزایش سطح تعاملات فرهنگی دو کشور تاکید شد.

وب‌گاه منیبان

پرواز زائران حج تمتع کشورمان به فرودگاه جده از فردا آغاز می‌شود و زائران کاروان‌های مدینه‌بعد به مکه مکرمه مشرف خواهند شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

از امروز پروازهای حج از سه فرودگاه تهران، تبریزو کرمان کلید خورد و دیروز هم پروازهای کارکنان حج از ترمینال سلام فرودگاه امام انجام شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وحید اسکندری با بیان اینکه 2.28 درصد معادل 841 نفر از 36 هزار و 849 زائر مهمان خانه خدا در موسم حج امسال، انصراف داده اند، گفت: تاکنون 36 هزار و 617 نفر از زائران حج ثبت نام قطعی در سامانه حج را به انجام رسانده و 41 زائر واجد شرایط نیز که اقدامات خود را برای اعزام به عربستان انجام داده اند، کاروان های خود را رزرو کرده اند.

وب‌گاه گسترش

مدیرکل دفتر ریاست و روابط عمومی سازمان حج و زیارت گفت: با نام نویسی 36 هزار و 617 زائر واجد شرایط، عملیات ثبت نام قطعی حج تمتع 1401 پس از تکمیل ظرفیت تا 48 ساعت آینده به پایان رسیده و این سامانه بسته خواهد شد.

خبرگزاری دانا

در حج تمتع امسال به زائران بیت الله الحرام تعداد 500 یورو به قیمت نرخ ارز بازار متشکل یا به عبارتی نرخ صرافی به عنوان ارز همراه تخصیص می یابد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر ریاست و روابط عمومی سازمان حج و زیارت گفت: با نام نویسی 36 هزار و 617 زائر واجد شرایط، عملیات ثبت نام قطعی حج تمتع 1401 پس از تکمیل ظرفیت تا 48 ساعت آینده به پایان رسیده و این سامانه بسته خواهد شد.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه مکاتبه با وزارت حج عربستان برای کاهش هزینه ها انجام شده است بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی مربوط به کرونا تاکید کرد.

خبرگزاری مهر

در حج تمتع امسال به زائران بیت الله الحرام تعداد 500 یورو به قیمت نرخ ارز بازار متشکل یا به عبارتی نرخ صرافی به عنوان ارز همراه تخصیص می یابد.

خبرگزاری دانا

مدیر کل سازمان حج و زیارت استان زنجان گفت: شبهاتی که در برخی از رسانه‌های استان مبنی بر دخالت نمایندگان استان زنجان در انتخاب عوامل اجرایی حج تمتع سال جاری وجود دارد، بی اساس است.

خبرگزاری مهر

رییس سازمان هواپیمایی کشوری از هماهنگی این سازمان با دستگاه‌های ذیربط نیست به سخت گیری احتمالی عربستان به حج تمتع امسال خبر داد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه فرارو

نخستین پرواز حج 1401 ساعت 5:45 صبح روز یکشبنه 22 خردادماه، تهران را به مقصد مدینه ترک کرد.