دوشنبه 7 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

خبرگزاری تسنیم

نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت گفت: زائران خانه خدا باید در این سفر نورانی به تفکر توجه داشته باشند و دعای مکارم‌الاخلاق امام سجاد (ع) را مطالعه کرده و آنرا در زندگی خود اجرا کنند.

خبرگزاری مهر

دقایقی قبل اولین گروه از زائران بیت الله الحرام از فرودگاه امام خمینی (ره) عازم فرودگاه مدینه شدند.

وب‌گاه گسترش

بنابر اعلام سازمان هواپیمایی کشوری قیمت بلیط هواپیما برای پروازهای حج 1401 هیچ تغییری نکرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنابر اعلام سازمان هواپیمایی کشوری قیمت بلیط هواپیما برای پروازهای حج 1401 هیچ تغییری نکرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس سازمان هواپیمایی کشوری جزییات پروازهای حج را اعلام کرد و گفت: قیمت بلیط هواپیما برای زائران خانه خدا تغییری نکرده و بر اساس همان توافق دو ساله گذشته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: مبنای انجام پروازهای حج «استاندارد و ایمنی» است و تمام پروازها با ناوگان فعلی ایران ایر که استاندارد فنی کامل را دارند انجام خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) از بخش‌های مختلف خبری این رسانه بازدید کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان این‌که از 330 هواپیمای کشور 160 هواپیما اجازه پرواز دارند، گفت: در پروازهای حج امسال از هواپیماهای تازه وارد استفاده نمی‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی گفت: نخستین گروه از حجاج صبح فردا (یکشنبه) از فرودگاه کرمان و سپس فرودگاه امام‌خمینی (ره) به عربستان انتقال داده می‌شوند.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان گفت: زائران بیت الله الحرام استان همدان و کردستان در قالب پنج پرواز از فرودگاه همدان عازم خانه خدا می شوند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - زائران کشور اندونزی با اخذ 100 هزار و 51 نفر سهمیه برای مناسک حج امسال، به عنوان بالاترین تعداد سهمیه میان مسلمانان جهان بودند که با ورود اولین کاروان این کشور در قالب 419 نفر، نخستین زائرانی هستند که وارد مدینه شدند.

خبرگزاری مهر

دومین گروه از عوامل و کارگزاران حج تمتع 1401 بامداد امروز عازم عربستان شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دولت سیزدهم هیچ ارز ارزان قیمتی را برای برگزاری حج امسال اختصاص نداده است و کلیه هزینه‌ها در سال 98 توسط زائران اعزامی پرداخت و حتی هزینه ناگهانی اضافه شده نیز توسط خود زائران و با تدبیر مورد اشاره سازمان حج و زیارت پرداخت شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - امسال پس از دو سال برگزاری محدود مراسم حج تمتع، زائرانی از سراسر جهان عازم بیت الله الحرام خواهند شد؛ زائران ایرانی نیز در این مناسک مذهبی حاضر می شوند، اما در این میان اعزام زائران با مسائل مختلفی روبرو بوده است.

خبرگزاری دانشجو

سردار مهدی معصوم‌بیگی رئیس پلیس پیشگیری فراجا در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: هنوز به طور جدی به این موضوع که نیروی انتظامی از پرسنل خود را با زائران خانه خدا در این سفر همراه کند پرداخته نشده است. وی تصریح کرد: حضور پلیس ایران در زمان حج در عربستان به عنوان یک مسئله از طرف مسئولان می‌تواند مورد بررسی واقع شود. رئیس پلیس پیشگیری فراجا تاکید کرد: در حال حاضر...