سه‌شنبه 8 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به‌دنبال افزایش قیمت دلار ظرف چند روز گذشته سخنگوی فرماندهی کل انتظامی از دستگیری 16سرشاخه اصلی و اخلالگر ارز فردایی و طلا خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بانک مرکزی احتمالا ظرف روزهای آینده طرح‌هایی را برای افزایش عرضه در بازار ارز اجرایی خواهد کرد. به‌دنبال افزایش قیمت دلار ظرف چند روز گذشته سخنگوی فرماندهی کل انتظامی از دستگیری 16سرشاخه اصلی و اخلالگر ارز فردایی و طلا خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

آغاز مذاکره خارجی خودرویی‌ها و حمله به نرخ دلار با تقویت عرضه، سایر عناوین اقتصادی مهم امروز روزنامه‌ها هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری نوشت: بانک مرکزی احتمالا ظرف روزهای آینده طرح‌هایی را برای افزایش عرضه در بازار ارز اجرایی خواهد کرد.

وب‌گاه تابناک

خبرگزاری دانا

مدیر کل سازمان حج و زیارت استان زنجان در تشریح جزئیات علت افزایش بخشی از هزینه‌های حج تمتع 1401 گفت: این افزایش به دلیل ارائه خدمات مشاعر به زائران از طرف عربستان تحمیل شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه همه کشورها از افزایش قیمت حج غافلگیر شده و حتی برخی کشورها حجاج خود را کاهش داده‌اند، گفت: مقرر شد کمتر از یک چهارم و تقریباً نزدیک به هفت میلیون تومان این هزینه‌ها از زائران گرفته شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سیدصادق حسینی، رئیس سازمان حج و زیارت در همایش سراسری روحانیون معین و معینه‌های کاروان‌های حج تمتع ضمن تسلیت سالگرد ارتحال حضرت امام راحل به فرمایش ایشان درخصوص موضوع حج اشاره کرد و گفت: امام خمینی (ره) در بیاناتی به مناسبت حج فرمودند «حج برای نزدیک شدن و اتصال انسان به صاحب خانه است، حج تنها سلسله‌ای از حرکات و اعمال و الفاظ نیست و با کلام و لفظ...

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه فقط بخشی از افزایش هزینه‌های جدید را از زائران درخواست کردیم، گفت: حج امسال برای هر زائر 4 هزار و 500 دلار تمام می‌شود.

وب‌گاه الف

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت اصلی‌ترین دلیل افزایش هزینه حج را نوسان قیمت ارز دانست و درباره دیگر دلایل این گرانی توضیح داد.

وب‌گاه منیبان

به پیشنهاد سازمان حج و زیارت و موافقت بانک مرکزی، میزان ارز تخصیصی به هر زائر حج تمتع 1401 از 200 یورو به 500 یورو، با نرخ بازار متشکل افزایش یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به پیشنهاد سازمان حج و زیارت و موافقت بانک مرکزی، میزان ارز تخصیصی به هر زائر حج تمتع 1401 از 200 یورو به 500 یورو، با نرخ بازار متشکل افزایش یافت.

خبرگزاری مهر

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: زائران معمولاً از ثبات نسبی قیمت‌ها در عربستان سخن می‌گفتند، اما اکنون شاهد افزایش قیمت‌ها در عربستان هستیم.

خبرگزاری مهر

با پیشنهاد سازمان حج و زیارت و موافقت بانک مرکزی میزان ارز همراه حجاج حج تمتع 1401 که پیش تر برای هر زائر 200 یورو بود به 500 یورو افزایش یافت.

وب‌گاه تابناک

رئیس فراکسیون حج و زیارت مجلس گفت: قرار است ایرانیانی که واکسن برکت زدند، در فاصله اعزام به حج، واکسن های مورد تأیید عربستان را تزریق کنند.