دوشنبه 7 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

خبرگزاری دانا

معاون سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه 5 میلیون و 800 هزار نفر پشت نوبت اعزام عمره هستند، گفت: پیگیری و رایزنی های لازم برای برگزاری مجدد اعزام به عمره در دستور کار قرار دارد.

خبرگزاری مهر

معاون سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه 5 میلیون و 800 هزار نفر پشت نوبت اعزام عمره هستند، گفت: پیگیری و رایزینهای لازم برای برگزاری مجدد اعزام به عمره در دستور کار قرار دارد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان حج و زیارت در واکنش به سخنان اخیر یکی از کارشناسان برنامه‌های مذهبی تلویزیون درباره ساختمان 14 طبقه این سازمان در قم اعلام کرد: ساختمان مذکور 2 طبقه است نه 14 طبقه!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حک شدن نام ملک فهد، پادشاه سعودی در ساختمان سازمان حج و زیارت یزد خبرساز شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: تست کرونا برای حجاج الزامی است.

وب‌گاه الف

سازمان حج و زیارت نسبت به حاشیه‌های ایجادشده درباره ساختمان 14 طبقه این سازمان در شهر قم واکنش نشان داد و موضوعات مطرح شده در این باره را خلاف واقع عنوان کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:

وب‌گاه تابناک

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان حج و زیارت با صدور اطلاعیه‌ای سخنان یکی از کارشناسان مذهبی در خصوص ساختمان 14 طبقه اداره حج و زیارت استان قم را فاقد اعتبار و خلاف واقع دانست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با تاکید بر آمادگی این مجموعه برای اجرای عملیات حج و اعزام زائران به سرزمین وحی گفت: ترمینال سلام برای پروازهای حج 1401 تجهیز و امکانات لازم در آن پیش‌بینی شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرگزاری تسنیم

معاون عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از آمادگی این سازمان برای ثبت‌نام متقاضیان اعزام زمینی زائران به عتبات عالیات خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیر ستاد اربعین حسینی گفت: از هفته آینده با سهمیه لغو روادید برای سفر زمینی خواهیم داشت و این اقدام تنها از طریق سازمان حج و زیارت خواهد بود اما با شروع سفرهای اربعین بدون سهمیه این اتفاق رخ خواهد داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیر ستاد اربعین حسینی از موافقت دولت عراق برای لغو ویزا در زمان اربعین حسینی خبر داد.