سه‌شنبه 8 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

خبرگزاری مهر

مدیرکل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اعزام 2 هزار و 240 نفر از ایثارگران برای حج تمتع سال 1401 از 23 خردادماه آغاز می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر گفت: با توجه به نرخ دلار قیمت واکسن مننژیت برای زائران حج تمتع در سال 1401، 500 هزار تومان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده ولی فقیه در امور حج نسبت به افزایش بی‌رویه و ناپایدار هزینه‌های حج شدیداً معترض شد و رییس سازمان حج و زیارت نیز از ارسال نامه اعتراض‌آمیز ایران و دیگر کشورها به عربستان خبر داد.

وب‌گاه فرارو

نخستین پرواز حجاج از یکشنبه هفته آینده 22 خرداد ماه آغاز خواهد شد و بر اساس آنچه مسئولان سازمان هواپیمایی اعلام کردند، نرخ پایه بلیت هوایپما از تهران به مقصد عربستان محاسبه و پنج میلیون و 900 هزار تومان اعلام شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان حج و زیارت به ارائه گزارشی از قیمت‌های حج امسال و رایزنی‌هایی که در راستای ارائه تخفیف از سوی شرکت‌های عربستانی انجام گرفته است پرداخت.

وب‌گاه عصر ایران

بر اساس آمار و اطلاعات موجود ثبت شده در سامانه حج و زیارت، 36 هزار و 296 زائر برابر با 99.5 درصد تمامی مبالغ هزینه اعزام به این سفر معنوی را به صورت کامل پرداخت کرده اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وحید اسکندری با بیان اینکه 2.4 درصد از 39 هزار و 630 زائر مهمان خانه خدا در موسم حج امسال، انصراف داده اند، گفت: تاکنون از 36 هزار و 469 نفر ثبت نام قطعی در سامانه حج 6 هزار زائر واجد شرایط که اقدامات خود را برای اعزام به عربستان انجام داده اند، کاروان های خود را رزرو کرده اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر ریاست و روابط عمومی سازمان حج و زیارت از انصراف 744 زائر واجد شرایط حج 1401 خبر داد و گفت: تاکنون 36 هزار و 469 نفر ثبت نام قطعی خود در سامانه را به انجام رسانده‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به قیمت‌های حج امسال گفت: در این زمینه با وزارت حج عربستان مکاتبه انجام شده و کشورهای دیگر هم اعتراض خود را اعلام کرده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به قیمت‌های حج امسال و رایزنی‌هایی که در راستای ارائه تخفیف از سوی شرکت‌های عربستانی انجام گرفته است، گفت: در این زمینه با وزارت حج عربستان مکاتبه انجام شده و کشورهای دیگر هم اعتراض خود را اعلام کرده‌اند.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان حج و زیارت به ارائه گزارشی از قیمت‌های حج امسال و رایزنی‌هایی که در راستای ارائه تخفیف از سوی شرکت‌های عربستانی انجام گرفته است پرداخت.