دوشنبه 7 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو جامعه روحانیت مبارز، حج را ستون حرکت جهان اسلام و پایگاهی برای تبادل اطلاعات و ارتباطات میان مسلمانان جهان دانست و گفت: یکی از وظایف در حج، افشاگری نسبت به فرهنگ جنایتکارانه و کودک‌کش رژیم صهیونیستی است.

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان حج و زیارت استان زنجان گفت: راه‌اندازی سفرهایی هوایی عتبات به استقبال مردم وابسته است و باید ظرفیت پرواز تکمیل شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، وزیر کشور عراق در سفر اخیر به ایران، از موافقت این کشور برای بازگشایی مرز‌های زمینی خبر داد و مقرر شد تا طی روز‌های آینده مرز زمینی بازگشایی و سفر‌های زیارتی به عتبات برقرار شود. البته با انتشار این خبر، برخی تصور کردند پس از بازگشایی مرز‌های زمینی و لغو ویزا برای این سفرها، مشتاقان زیارت امام حسین علیه‌السلام می‌توانند تنها با داشتن گذرنامه معتبر...

وب‌گاه الف

هفته آینده سفر زمینی به عتبات برقرار می‌شود، اما با توجه به تصمیم عراق، همه سفرهای زمینی عتبات باید به صورت کاروانی صورت گیرد. بر همین اساس، مشتاقان زیارت عتبات باید منتظر اطلاعیه سازمان حج و زیارت به عنوان متولی اعزام باشند.

وب‌گاه الف

در روزهای اخیر برخی مدعی شدند که دولت به زائران حج تمتع سال جاری یارانه داده و می‌توانست این پول را بین مردم تقسیم کند؛ در حالی که زائران حج امسال، هزینه حج خود را سال 99 پرداخت کرده بودند و این مبلغ در بانک مرکزی تثبیت شده بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تاکید کردند: دولت‌های عربی و غیر عربی که بر خلاف خواست ملت‌ها و برای خواست آمریکا، به سمت عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی رفته‌اند، بدانند این نشست و برخاست‌ها هیچ نتیجه‌ای جز استثمار آنها به‌وسیله رژیم صهیونیستی نخواهد داشت.

خبرگزاری ایرنا

شهرری - ایرنا - رئیس سازمان حج و زیارت کشور اعلام کرد: نخستین کاروان حجاج ایرانی از تهران روز یکشنبه 22 خرداد به سرزمین وحی اعزام می شوند.

خبرگزاری ایرنا

شهرری - ایرنا - نماینده ولی فقیه در امور حج به همراه رئیس و جمعی از مدیران و کارکنان سازمان حج و زیارت با حضور در حرم امام راحل با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی تجدید میثاق کردند.

خبرگزاری مهر

وب‌گاه الف

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: تأمین امنیت همه زائران بویژه زائران ایرانی و جلوگیری از تکرار فجایع گذشته و همچنین تجدیدنظر در افزایش هزینه‌ها، از مطالبات جدی جمهوری اسلامی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تاکید کردند: دولت‌های عربی و غیر عربی که بر خلاف خواست ملت‌ها و برای خواست آمریکا، به سمت عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی رفته‌اند، بدانند این نشست و برخاست‌ها هیچ نتیجه‌ای جز استثمار آنها به‌وسیله رژیم صهیونیستی نخواهد داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل حج و زیارت استان یزد درباره تصاویر منتشرشده در فضای مجازی و حک نام پادشه سعودی بر ساختمان حج و زیارت یزد توضیحاتی ارائه کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کارگزاران حج و زیارت امروز با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند.