سه‌شنبه 8 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با موافقت وزیر عراق، مرزهای زمینی به زودی بازگشایی خواهد شد و در نخستین مرحله قرار است روزانه 2 هزار زائر به صورت زمینی و در قالب کاروان حج و زیارت به عتبات اعزام شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: دبیر ستاد اربعین حسینی از موافقت دولت عراق برای لغو ویزا در زمان اربعین حسینی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در اقدامی عجیب نام «ملک فهد» پادشاه سعودی در ساختمان سازمان حج و زیارت یزد حک شد!

خبرگزاری مهر

دبیر ستاد اربعین حسینی از موافقت دولت عراق برای لغو ویزا در زمان اربعین حسینی خبر داد.

وب‌گاه گسترش

ساختمان اداری سازمان حج و زیارت در استان یزد با بهره گیری از خانه خدا ساختمانی را ساخته است که برای نمای بیرونی ساختمان مانند خانه خدا جملات دور کعبه را عینا در این ساختمان تکرار کرده است، این درحالیست که در انتهای این جملات نام پادشاه سعودی به چشم می‌خورد.

وب‌گاه الف

مدیرکل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اعزام 2 هزار و 240 نفر از ایثارگران برای حج تمتع امسال از 23 خردادماه جاری آغاز می‌شود.

وب‌گاه گسترش

رییس سازمان حج و زیارت گفت: اگرچه به زائران وعده داده بودیم قیمت تمام شده حج امسال 35 میلیون تومان باشد، اما مجبوریم علی‌رغم میل باطنی مبلغ 7 میلیون تومان دیگر از زائران دریافت کنیم.

وب‌گاه عصر ایران

دریافت هزینه برای تزریق واکسن مننژیت موجب نارضایتی زائران شده است؛ به طوری که برخی از زائران معتقدند که با توجه به پرداخت هزینه حج تمتع در سال 99، دیگر نباید هزینه‌ای بابت این موضوع از زوار اخذ می‌شد.

وب‌گاه الف

رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر، الزامات بهداشتی و درمانی حج امسال را تشریح کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اعزام 2 هزار و 240 نفر از ایثارگران برای حج تمتع امسال از 23 خردادماه جاری آغاز می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با بیان اینکه قیمت قربانی در عربستان به نسبت دهه هشتاد شمسی سه برابر شده، گفت: البته عربستان کشوری بیابانی است که اکثر مواد غذایی وارداتی است، ولی با توجه به افزایش قیمت‌ها در جهان، قیمت تمام کالاها حدود 40 درصد از قبل گران‌تر شده است.

وب‌گاه الف

نماینده ولی فقیه در امور حج نسبت به افزایش بی‌رویه و ناپایدار هزینه‌های حج شدیداً معترض شد و رییس سازمان حج و زیارت نیز از ارسال نامه اعتراض‌آمیز ایران و دیگر کشورها به عربستان خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی کشور تمهیدات پلیس برای سفر حجاج را تشریح کرد.

خبرگزاری دانا

محمود عرب نژاد با بیان اینکه اعزام زائران از مرزهای زمینی برای اربعین به تصمیم دولت عراق بستگی دارد، گفت: طبق دستور العملی که ستاد اربعین کشور ابلاغ می کند، اعزام و ثبت نام زائران عتبات و عالیات در ایام اربعین انجام می شود.