پنج‌شنبه 3 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه الف

با بدرقه نخستین گروه از زائران حج تمتع به عربستان، عملیات حج 1403 آغاز شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیین بدرقه نخستین گروه حجاج حج تمتع 1403 با حضور مسوولان حج وزیارت کشورمان و مسوولان هواپیمایی شامگاه 23 اردیبهشت در ترمینال سلام برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

براساس توضیحات سازمان حج و زیارت، تعداد 66 هزار و 75 نفر از زائران دارای حساب فعال در بانک ملی بوده‌اند که مبلغ مورد نظر به حساب آن‌ها واریز و پیامک آن برای ایشان ارسال شده است.

وب‌گاه الف

سازمان حج و زیارت درباره دلیل واریز نشدن وجوه باقی‌مانده از حج تمتع 1402 به حساب تعدادی از زائران توضیح داد.

خبرگزاری تسنیم

تاکنون ویزای 87 هزار زائر حج تمتع صادر شده است که روند قابل قبولی نسبت به سنوات گذشته محسوب می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

امشب، نخستین گروه از زائران حج تمتع 1403 عازم سرزمین وحی می‌شوند.

خبرگزاری تسنیم

از سوی سازمان حج و زیارت، بیمه میهن به عنوان بیمه گر حجاج ایرانی سال 1403 برای پوشش بیمه های درمان، عمر، حادثه و مسئولیت انتخاب شد.

وب‌گاه عصر ایران

معاون توسعه و منابع سازمان حج و زیارت کشور بر آسان سازی سفر حج تاکید کرد و گفت: تلاش می‌کنیم تا تمامی روند‌ها برای زائران خانه خدا آسان‌تر شود که زائران با خیال آسوده به این سفر معنوی مشرف شوند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نخستین گروه از عوامل اجرایی حج تمتع، بعداز ظهر شنبه (22 اردیبهشت ماه) توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) اعزام شدند و دومین گروه امروز از ترمینال «سلام» فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) تهران به مدینه منوره اعزام می‌شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس اعلام بانک مرکزی، استفاده حجاج از ارز مسافرتی تا سقف 500 دلار علاوه بر ارز اختصاصی حج، مجاز است و برای حجاج حج تمتع، شرط یک بار استفاده از ارز برای سفر خارجی، بلا مانع است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر ایران از ارسال نخستین محموله دارویی هلال احمر ایران برای حج تمتع 1403 به عربستان سعودی خبر داد.

وب‌گاه فرارو

بر اساس اعلام بانک مرکزی، استفاده حجاج از ارز مسافرتی تا سقف 500 دلار علاوه بر ارز اختصاصی حج، مجاز است و برای حجاج حج تمتع، شرط یک بار استفاده از ارز برای سفر خارجی، بلا مانع است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری دانشجو

رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال از اعزام تیم راه انداز هلال احمر به مکه و مدینه برای تدارک و فراهم کردن شرایط ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران کشورمان در حج 1403 خبر داد.