پنج‌شنبه 3 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

وب‌گاه عصر ایران

در جلسه‌ای با حضور وزیر امور خارجه، رئیس بعثه مقام معظم رهبری، رئیس سازمان حج و زیارت و دیگر نهادهای ذیربط، مسائل و مباحث مرتبط با هماهنگی‌ها و امور اجرایی حج سال جاری مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حمید احمدی، رئیس کمیته فرهنگی ستاد مرکزی اربعین خبر داد که با تایید و هماهنگی مسئولان ایرانی و عراقی شعار اربعین 1446 قمری و 1403 شمسی «کربلا طریق الاقصی» انتخاب و نام‌گذاری شد. در ابتدای جلسه کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین که صبح سه‌شنبه در سازمان حج و زیارت برگزار شد، اعلام شد که مجتبی کریمی سرکنسول سابق ایران در کربلا، به...

وب‌گاه الف

عضو ستاد مرکزی اربعین گفت: با تایید و هماهنگی مسئولان ایرانی و عراقی، شعار اربعین 1446 قمری و 1403 شمسی «کربلا طریق الاقصی» انتخاب و نام‌گذاری شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس کمیته فرهنگی ستاد مرکزی اربعین گفت: با تایید و هماهنگی مسئولان ایرانی و عراقی، شعار اربعین 1446 قمری و 1403 شمسی «کربلا طریق الاقصی» انتخاب و نام‌گذاری شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس کمیته فرهنگی ستاد مرکزی اربعین گفت: با تایید و هماهنگی مسئولان ایرانی و عراقی، شعار اربعین 1446 قمری و 1403 شمسی «کربلا طریق الاقصی» انتخاب و نام‌گذاری شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: 40 درصد زائران حج تمتع سال 1403، معادل بیش از 32 هزار زائر از ترمینال سلام اعزام می‌شوند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «الهی! دورت بگردم» عنوان سفرنامه خبرنگار ایرنا به سرزمین وحی است که سال گذشته منتشر شد و اکنون نیز قابل استفاده برای زائرانی است که عازم بیت‌الله الحرام هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار رضا بنی اسدی فر؛ فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا با اشاره به اهمیت عملیات بزرگ حج تمتع 1403 و اعزام زائران خانه خدا گفت: همکارانم در پلیس فرودگاه‌های فرماندهی یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا با برنامه ریزی‌های انجام شده در آمادگی کامل برای تأمین امنیت زائران در دو مرحله اعزام و بازگشت از سرزمین وحی قرار دارند. وی با اشاره به اینکه...

وب‌گاه عصر ایران

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: از ابراز محبت و التفات رهبر انقلاب و تفقد ایشان به فرزندانشان در سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری و همه کارگزاران حج در راستای خدمت رسانی به ضیوف الرحمن تشکر می‌کنیم.

وب‌گاه فرارو

نخستین کاروان‌های حج تمتع 1402 بامداد امروز (3 خرداد) از فرودگاه امام خمینی (ره) وارد مدینه منوره شدند. زائران کشورمان در بدو ورود در فرودگاه مدینه با گل و گلاب مورد استقبال قرار گرفتند و سپس راهی هتل‌های خود شدند و در محل اسکان خود نیز با گل، شیرینی و خرما استقبال شدند.

وب‌گاه الف

نخستین کاروان‌های زائران ایرانی حج تمتع با بدرقه سرپرست حجاج ایرانی بامداد دوشنبه از طریق ترمینال «سلام» شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) عازم سرزمین وحی شدند.

خبرگزاری تسنیم

امسال همه زائران ایرانی با قطار سریع‌السیر از مدینهالنبی به مکه و از مکه به مدینه منتقل خواهند شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر راه و شهرسازی گفت: در مراسم حج تمتع امسال 765 پرواز رفت و برگشت انجام خواهد شد که مسئولیت آن را دو شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی (ایران ایر) و معراج متقبل شده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخستین کاروان‌های زائران ایرانی حج تمتع با بدرقه سرپرست حجاج ایرانی بامداد دوشنبه از طریق ترمینال «سلام» شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) عازم سرزمین وحی شدند.

خبرگزاری تسنیم

وزیر راه و شهرسازی گفت: در مراسم حج تمتع امسال 765 پرواز رفت و برگشت انجام خواهد شد که مسئولیت آن را دو شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی (ایران ایر) و معراج متقبل شده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

نخستین کاروان‌های زائران ایرانی حج تمتع با بدرقه سرپرست حجاج ایرانی بامداد دوشنبه از طریق ترمینال «سلام» شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) عازم سرزمین وحی شدند.