جمعه 4 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان حج و زیارت گفت: در صورت مراجعه نکردن متقاضیان واجد شرایط حج تمتع 1403 به سامانه این سازمان و تکمیل نکردن اطلاعات توسط این افراد به منزله انصراف تلقی شده و وجوه آنان مسترد خواهد شد.

وب‌گاه گسترش

رئیس سازمان حج و زیارت عنوان کرد: فرآیند ثبت‌نام کاروان‌ها برای اشخاصی که اسناد حج را در اختیار دارند و در اولویت قرار گرفته‌اند، همچنان در حال ادامه است و تاکنون هیچ اولویت جدیدی اعلام نشده است.

وب‌گاه فرارو

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: ثبت‌نام کاروان‌ها از دارندگان اسناد حج که در اولویت قرار گرفته‌اند، همچنان ادامه دارد و فعلا اولویت جدیدی اعلام نخواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در حالی که برخی از کاروان‌های غیرمجاز با وجود حملات گاه و بیگاه رژیم صهیونیستی به سوریه زائران را به این کشور اعزام می‌کنند، سازمان حج می‌گوید که «نوروز امسال هیچ کاروانی به سوریه نمی‌بریم.»

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل فناوری و اطلاعات سازمان حج و زیارت گفت: تاکنون بیش از 70 هزار واجد شرایط اعزام به سرزمین وحی برای سال 1403 ثبت‌نام خود را در سامانه قطعی و کاروان‌های خود را انتخاب کرده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان حج و زیارت اعلام کرد که ثبت‌نام کاروان‌ها از دارندگان اسناد حج که در اولویت قرار گرفته‌اند، همچنان ادامه دارد و فعلا اولویت جدیدی اعلام نخواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس سازمان حج و زیارت اعلام کرد که ثبت‌نام کاروان‌ها از دارندگان اسناد حج که در اولویت قرار گرفته‌اند، همچنان ادامه دارد و فعلا اولویت جدیدی اعلام نخواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ثبت‌نام کاروان‌ها از دارندگان اسناد حج که در اولویت قرار گرفته‌اند، همچنان ادامه دارد و فعلا اولویت جدیدی اعلام نخواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

در مجموع برای این دوره از سفرهای نوروزی و ماه رمضان بیش از 56 هزار ظرفیت ایجاد شده است که ثبت‌نام‌های نوروزی نسبت به سال گذشته 6 درصد و ثبت‌نام‌های ماه رمضان 65 درصد افزایش داشته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون امور عتبات سازمان حج و زیارت گفت: اسفند ماه برای اعزام 51 هزار و 900 زائر در قالب کاروان‌های زیارتی به عتبات عالیات ظرفیت‌سازی شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور عتبات سازمان حج و زیارت گفت: اسفندماه برای اعزام 51 هزار و 900 زائر در قالب کاروان‌های زیارتی تحت نظارت سازمان حج و زیارت در سفرهای زمینی و هوایی به عتبات عالیات ظرفیت‌سازی شده است.

وب‌گاه فرارو

پس از توقف عمره برای زائران ایرانی، با ازسرگیری روابط دیپلماتیک بین ایران و عربستان، دو کشور درباره بازگشت زائران ایرانی به عمره توافق کردند. تاکید مسئولان کشور بر این بود که عمره در سال 1402 برقرار شود، اما درست در بزنگاه اعزام زائران، در تاریخ 13 بهمن‌ماه 1402 اعلام شد که عربستان مجوز پرواز‌های ایران را صادر نکرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

پس از توقف عمره برای زائران ایرانی، با ازسرگیری روابط دیپلماتیک بین ایران و عربستان، دو کشور درباره بازگشت زائران ایرانی به عمره توافق کردند. تاکید مسئولان کشور بر این بود که عمره در سال 1402 برقرار شود، اما درست در بزنگاه اعزام زائران، در تاریخ 13 بهمن‌ماه 1402 اعلام شد که عربستان مجوز پروازهای ایران را صادر نکرده است.

وب‌گاه فرارو

بنابر آخرین آمار سازمان حج و زیارت، برای این سفر، که قرار بود در سال 1402 انجام شود، حدود 41 هزار و 200 نفر، ثبت‌نام و هزینه را واریز کرده بودند، که با تأخیر در صدور مجوز و بلاتکلیفی در انجام این سفر، حدود 11 هزار نفر از آن‌ها انصراف دادند. در 27 بهمن‌ماه با نزدیک شدن به پایان موعدی که برای سفر عمره (10 اسفند 1402) تعیین شده بود و با توجه به تکلیف نامشخص این سفر، سازمان حج و زیارت اعلام...

وب‌گاه خبر آنلاین

با آغاز فعالیت صندوق رای ویژه اصحاب فرهنگ و هنر به منظور برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری مدیران و هنرمندان مختلف در تالار وحدت پای صندوق رای آمدند.

وب‌گاه 55 آنلاین

سازمان حج و زیارت در نخستین روز از هفته‌ای که گذشت از آغاز ثبت‌نام حج 1403 از روز یکشنبه خبر داد؛ خبری که با استقبال گسترده روبه‌رو شد و در کمتر از 3 ساعت بعد از شروع ثبت نام، حدود 28 هزار نفر از متقاضیان، کاروان خود را قطعی کردند. البته روز چهارشنبه نهم اسفندماه، معاون سازمان حج و زیارت اعلام کرد که تعداد ثبت‌نام‌کنندگان به حدود 70 هزار نفر رسیده است.