جمعه 4 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

وب‌گاه عرشه آنلاین

عربستان سعودی به زائران هشدار داد که در مراسم حج آینده بدون مجوزهای لازم شرکت نکنند، وگرنه مشمول مجازات‌های سخت خواهند شد. عربستان سعودی به زائران هشدار داد که در مراسم حج آینده بدون مجوزهای لازم شرکت نکنند، وگرنه مشمول مجازات‌های سخت خواهند شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ مقامات عربستان سعودی با همکاری اداره کل گذرنامه این کشور، مجازات‌های سختی را برای هر کسی که در حال نقض قوانین حج باشد،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عربستان سعودی به زائران هشدار داد که در مراسم حج آینده بدون مجوزهای لازم شرکت نکنند، وگرنه مشمول مجازات‌های سخت خواهند شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عربستان سعودی به زائران هشدار داد که در مراسم حج آینده بدون مجوزهای لازم شرکت نکنند، وگرنه مشمول مجازات‌های سخت خواهند شد.

وب‌گاه فرارو

ثبت‌نام کاروان‌های تمتع 1403 از ساعت 10 یکشنبه 6 اسفندماه آغاز شد و تاکنون (کمتر از 3 ساعت بعد از ثبت نام) حدود 28 هزار نفر از متقاضیان کاروان خود را قطعی کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ثبت‌نام در کاروان‌های حج تمتع از ساعت 10 صبح امروز در سراسر کشور آغاز شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به آغاز انتخاب کاروان حج تمتع 1403 از صبح امروز، گفت: 15 هزار نفر تاکنون کاروان مورد نظر خود را انتخاب کرده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

انتخاب کاروان برای متقاضیان واجد شرایط تشرف به حج تمتع 1403 از ساعت 10 صبح امروز آغاز شد و طی دو سال اولیه، تعداد ثبت‌نام کنندگان قطعی از مرز 15000 نفر عبور کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان حج و زیارت اعلام کرد که اولویت ثبت‌نام حج تتمع با افرادی است که قبلاً در سامانه reserve.haj.ir پیش ثبت‌نام و وجه علی‌الحساب به مبلغ 140 میلیون تومان را پرداخت کرده باشند.

وب‌گاه الف

17 هزار متقاضی حج تمتع 1403، کاروان‌های خود را قطعی کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ثبت‌نام در کاروان‌های حج تمتع از ساعت 10 صبح یکشنبه 6 اسفندماه در سراسر کشور آغازشده است. به گزارش عرشه آنلاین؛ اولویت ثبت‌نام با افرادی است که قبلا در سامانه reserve.haj.ir پیش ثبت‌نام کرده و وجه علی‌الحساب به مبلغ 140 میلیون تومان را پرداخت کرده باشند. سازمان حج و زیارت قبلا دارندگان اسناد حج تا پایان دی‌ماه 1386 را برای پیش ثبت‌نام فراخوانده بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نام نویسی برای اعزام 85 هزار و 550 زائر واجد شرایط حج تمتع 1403 در کاروان‌های سراسر کشور آغاز شد.

وب‌گاه فرارو

معاون عتبات عالیات سازمان حج و زیارت با تشریح جزییات اعزام زائران در ماه‌های رجب و شعبان به عتبات عالیات از برنامه ریزی برای متقاضیان اعزام در ماه مبارک رمضان و ایام نوروز خبر داد.

وب‌گاه الف

معاون عتبات عالیات سازمان حج و زیارت جزییاتی از اعزام زائران در ماه‌های شعبان و رمضان و تعطیلات نوروز به عتبات عالیات عراق را اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون عتبات عالیات سازمان حج و زیارت با تشریح جزییات اعزام زائران در ماه‌های رجب و شعبان به عتبات عالیات از برنامه ریزی برای متقاضیان اعزام در ماه مبارک رمضان و ایام نوروز خبر داد.

وب‌گاه فرارو

ثبت‌نام در کاروان‌های حج تمتع از ساعت 10 صبح یکشنبه 6 اسفندماه در سراسر کشور آغاز می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ثبت‌نام در کاروان‌های حج تمتع 1403 از فردا یکشنبه آغاز می گردد.