پنج‌شنبه 3 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

وب‌گاه مشرق نیوز

مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها گفت: پروازهای سفر عمره بعد از گذشت 9 سال از دوشنبه با همکاری شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

کاروان های عمره حدودا 85 نفره خواهد بود و پیش‌بینی سازمان حج و زیارت، اعزام حدود پنج‌هزار نفر در قالب 60 کاروان بود، که اکنون گفته می‌شود جمع کمتری اعزام می‌شوند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: تعداد خدام زائر در حج پیش رو در مقایسه با سال‌های گذشته کمتر شده و باید تدبیری اندیشید که کاستی در ارائه خدمات به زائران ایجاد نشود.

خبرگزاری تسنیم

نخستین گروه زائران عمره مفرده از بامداد روز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه عازم سرزمین وحی می‌شوند.

خبرگزاری تسنیم

رییس سازمان صدا و سیما در حکمی جواد شیخ اکبری را به سمت مشاور رئیس سازمان و رئیس ستاد حج و زیارت و ستاد اربعین منصوب کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان صداوسیما در حکمی جواد شیخ اکبری را به سمت مشاور رئیس سازمان و رئیس ستاد حج و زیارت و ستاد اربعین سازمان منصوب کرد.

وب‌گاه فرارو

محمدحسین آجیلیان - مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران - در آستانه آغاز عملیات حج عمره 1403، اظهار کرد: این عملیات 10 روزه است و روزی یک پرواز در فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها و یک پرواز در فرودگاه امام خمینی (ره) انجام می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با توجه به رشد نرخ ارز حمایتی دولت از سفرهای زیارتی و گرانی هزینه این سفرها از امروز اول اردیبهشت، سازمان حج قیمت‌های جدید اعزام‌های عتبات را اعلام کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیت الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار حجت الاسلام والمسلمین نواب نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان حج و زیارت، مشکلات حج را زیاد ولی قابل حل دانسته و بیان کرد: حج سفر بسیار پربرکتی است اما متأسفانه سال به سال مشکل تر می‌شود، که لازم است با تدبیر، آن را برطرف کرد. وی یکی از مشکلات را طولانی شدن سفر حج عنوان و افزود: طولانی شدن سفر حج تا چهل روز و یا بیشتر...

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت الله مکارم شیرازی گفت: یکی از مشکلات را طولانی شدن سفر حج عنوان و افزود: طولانی شدن سفر حج تا چهل روز و یا بیشتر باعث بروز مشکلاتی می‌شود که باید به آن توجه کرد. به گزارش عرشه آنلاین، مرجع تقلید شیعیان گفت: هزینه سفر حج بسیار سنگین شده و این مساله باعث شده تا کسانی که سالیان درازی در نوبت بوده اند، اکنون به علت گرانی متأسفانه از استطاعت خارج شده و نتوانند به حج مشرف شوند آیت الله...

وب‌گاه الف

مرجع تقلید شیعیان گفت: هزینه سفر حج بسیار سنگین شده و این مساله باعث شده تا کسانی که سالیان درازی در نوبت بوده اند، اکنون به علت گرانی متأسفانه از استطاعت خارج شده و نتوانند به حج مشرف ش

خبرگزاری تسنیم

معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از افزایش 32 درصد اعزام زائران عتبات در دوره‌های نورزی و ماه رمضان امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

معاینات پزشکی بیش از 65 هزار نفر از زائران حج تمتع 1403 تأیید شده است.

وب‌گاه گسترش

مسئول ستاد حج تمتع شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اعلام کرد که در عملیات حج تمتع سال 1403، بیش از 87 هزار زائر به سرزمین وحی اعزام خواهند شد. او افزود که زائران به صورت گروه‌های مدینه قبل و بعد از تاریخ 24 اردیبهشت به سفر خود خواهند پرداخت و عملیات رفت و برگشت تا تاریخ 18 خرداد ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، «محمدحسین آجیلیان» در گفت‌وگویی افزود: در عملیات حج تمتع 87 هزار و 550 زائر خانه خدا از ایران راهی کشور عربستان می‌شوند و این عملیات درحالی انجام می‌شود که 58 هزار و 621 زائر از طریق فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها اعزام خواهند شد. وی با بیان اینکه 18 فرودگاه تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مرعشی گفت: امسال نسبت به سال گذشته عوامل بهداشت و درمان کاهش پیدا کرده است.