پنج‌شنبه 3 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

خبرگزاری تسنیم

طرح نوین عتبات، طرحی برای اعزام به عتبات است که به طور رسمی از آذرماه 1400 شمسی آغاز شده و هم اکنون نیز، در حال اجرا است.

وب‌گاه گسترش

درحالی که سال گذشته به دلیل مشکلات فنی، امکان اعزام زائران عمره فراهم نشد، سازمان حج اعلام کرد که موانع برطرف شده است و "اعزام نخستین کاروان از 3 اردیبهشت" انجام خواهد شد.

وب‌گاه فرارو

سخنگوی ایران‌ایر از آمادگی زیرساخت‌های هوایی لازم برای انجام پرواز‌های حج عمره مفرده به هر تعداد زائری که سازمان حج و زیارت اعلام کند منوط به رفع موانع، خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر گفت: زنان باردار، معتادان و افراد مبتلا به بیماری‌های بدخیم امکان اعزام به حج را ندارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با اعلام شرکت هواپیمایی ایران‌ایر مبنی بر موافقت با مجوزهای پروازی، اعزام زائران عمره از 3 اردیبهشت آغاز می‌شود.

وب‌گاه الف

در حالی که سال گذشته با توجه به مشکل فنی اعزام زائران عمره انجام نشد، سازمان حج از برطرف شدن موانع و «اعزام نخستین کاروان از 3 اردیبهشت» خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جلسه شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت برای بررسی آخرین اقدامات درخصوص حج پیش رو و سفر‌های عمره برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: معاینات پزشکی نزدیک به نیمی از زائران حج تمتع به اتمام رسیده و بیش از 15 هزار پرونده در دست بررسی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جلسه شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت برای بررسی آخرین اقدامات درخصوص حج پیش رو و سفرهای عمره برگزار شد. رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از اتمام معاینات پزشکی حدود نیمی از 81958 زائر معرفی شده خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاملات هفتمین روز از فروردین ماه در حالی برای بازار ارز تهران سپری شد که قیمت دینار عراق ثبات را در پیش گرفت و بدون آن که در مقایسه با روز گذشته تغییری را تجربه کند؛ 46 تومان معامله شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هفتمین روز از سال 1403 برای بازار ارز تهران در حالی سپری شد که جو حاکم بر قیمت‌ها برای دومین روز پیاپی کاهشی بود. امروز قیمت درهم امارات به 16648 تومان سید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شماره عمره‌گزاران در عربستان با به نیمه رسیدن ماه رمضان، به بیش از هشت میلیون نفر رسید.

خبرگزاری تسنیم

معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از ثبت نام 31350 نفر برای اعزام در دوره عتبات نوروزی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با رسیدن ماه رمضان به نیمه، عمره گزاران به بیش از هشت میلیون نفر رسیدند.