جمعه 4 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

وب‌گاه گسترش

سازمان حج و زیارت به طور ضمنی اعلام کرده است که لغو عمره موقت وابسته به تصمیم‌های وزرای خارجه ایران و عربستان است و هنوز امید برای سرگیری سفر عمره بین این دو کشور قطع نشده است. بازگرداندن سپرده‌های حجاج عمره نیز به منظور تسهیل در تصمیم‌گیری و راحتی مسافران و نیز احترام به آنها انجام شده است.

وب‌گاه فرارو

سازمان حج و زیارت با اعلام اینکه شمار ثبت‌نام‌کنندگان حج تمتع از مرز 64 هزار نفر گذشته است، اولویت‌های دیگری را برای تکمیل ظرفیت فراخواند. هرچند این‌بار ثبت‌نام در تمام استان‌ها امکان‌پذیر نیست و ظرفیت در برخی استان‌ها تکمیل شده است.

خبرگزاری تسنیم

سازمان حج و زیارت، ودیعه‌گذاران 18 استان دیگر را برای ثبت‌نام در حج تمتع سال آینده را فراخواند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: کاروان‌بندی زائران حج آینده در سطح کشور از روز یکشنبه -6 اسفند ماه - 1402- مصادف با نیمه شعبان آغاز می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان حج و زیارت گفت: کاروان‌بندی زائران حج آینده در سطح کشور از روز یکشنبه -6 بهمن ماه 1402- مصادف با نیمه شعبان آغاز می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کنعانی درباره به نتیجه نرسیدن مذاکرات با طرف طالبان برای حق‌آبه رود هیرمند تصریح کرد: حق‌آبه هیرمند مطالبه جدی ایران است و حقوق غیرقابل انکار جمهوری اسلامی ایران از سوی دولت و ملت است و این مطالبه به حق را در گفت‌وگوها با مقامات دولت سرپرستی افغانستان دنبال کرده و می‌کنیم، معتقدیم در این رابطه مقامات افغانستان علاوه بر اظهار نظر باید التزام عملی خود را نشان دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه اظهار داشت: برای حفاظت از حقوق ملت ایران در موضوع میدان آرش ذره‌ای تعلل نمی‌کنیم.

وب‌گاه الف

نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه امروز - دوشنبه - در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران برگزار شد.

وب‌گاه عصر ایران

البته سازمان حج و زیارت تلویحا اعلام کرده که لغو عمره موقت و با توجه به صحبت‌های وزرای خارجه دو کشور ایران و عربستان هنوز امیدشان برای سرگیری سفر عمره قطع نشده است و اگر بنا بر بازگرداندن پول عمره‌گزاران گذاشده شده برای تصمیم‌گیری راحت مسافران و احترام به آنهاست.

وب‌گاه فرارو

سازمان حج و زیارت اخیرا سپرده‌های مردم برای سفر حج عمره را بازگرداند. چرا حجاج عمره ایرانی امسال ناکام ماندند؟

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان حج و زیارت اخیرا سپرده های مردم برای سفر حج عمره را بازگرداند. چرا حجاج عمره ایرانی امسال ناکام ماندند؟

وب‌گاه گسترش

منبع اطلاعاتی اعلام کرد که فروش دلار با قیمت رسمی بانک مرکزی عراق به مسافران متوقف شده است. این منبع افزود که این توقف در اکثر بانک‌های دولتی رخ داده است.

خبرگزاری تسنیم

تعداد افرادی که برای تشرف به حج تمتع 1403 ثبت‌نام کرده‌اند به مرز 60 هزار نفر رسید؛ روند ثبت‌نام حاکی از این است که در هفته جاری ظرفیت مورد نظر برای اعزام زائران، تکمیل می‌شود و در روزهای پایانی هفته روند انتخاب کاروان‌ها آغاز خواهد شد.

وب‌گاه گسترش

ثبت‌نام مقدماتی افراد واجد شرایط برای حج تمتع سال آینده از تاریخ 15 دی ماه آغاز شد و تاکنون هفت اولویت ثبت‌نام صادر شده است. همچنین، در روزهای آینده، فراخوان جدیدی برای برخی ایستگاه‌های پروازی نیز صادر خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نرخ ارز مورد نیاز برای مخارج حج تمتع سال آینده حدود 39000 تومان محاسبه خواهد شد.

وب‌گاه فرارو

از 15 دی ماه ثبت‌نام مقدماتی از افراد واجد شرایط تشرف به حج تمتع برای سال آینده آغاز شد و تاکنون 7 اولویت برای ثبت نام فراخوانده شده‌اند که در روز‌های پیش رو فراخوان جدید برای برخی ایستگاه‌های پروازی نیز صادر می‌شود.