جمعه 4 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: عرضه بلیت تهران کربلا برای بازه زمانی دی بدون تغییر قیمت آغاز شد و افراد از امروز 14 آذر می‌توانند برای خرید بلیت قطار کربلا اقدام کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

درجلسه شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت اعلام شد: فرایند اجاره مسکن زائران حج آینده در شهر‌های مکه و مدینه در حال نهایی شدن است.

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس فتا: شهروندان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های سایبری با شماره تماس 096380 سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir اطلاع‌رسانی کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

شرق نوشت: هاشمی‌رفسنجانی در خاطرات هفتم آبان خود روایتی را از درخواست اسحاق جهانگیری و حسین مرعشی در مورد عبدالله نوری بیان کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و بازداشت کلاهبردار تلفنی خبر داد و گفت: متهم با عنوان برنده شدن خودرو از شهروندان کلاهبرداری می‌کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و بازداشت کلاهبردار تلفنی خبر داد و گفت: متهم با عنوان برنده شدن خودرو از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد. رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و بازداشت کلاهبردار تلفنی خبر داد و گفت: متهم با عنوان برنده شدن خودرو از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد. به گزارش عرشه آنلاین، سرهنگ داود معظمی گودرزی؛ رئیس پلیس فتا تهران بزرگ...

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و بازداشت کلاهبردار تلفنی خبر داد و گفت: متهم با عنوان برنده شدن خودرو از شهروندان کلاهبرداری می کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ از شناسایی و بازداشت کلاهبردار تلفنی خبر داد و گفت: متهم با ترفند برنده‌شدن خودرو از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و بازداشت کلاهبردار تلفنی خبر داد و گفت: متهم با عنوان برنده شدن خودرو از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد.

خبرگزاری فارس