جمعه 4 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهران فرشید مدیرکل دفتر طرح و برنامه و فناوری اطلاعات سازمان حج و زیارت گفت: توصیه ما به زائران عمره مفرده آن است که برای انتخاب سرگروه دقت کافی داشته باشند و این فرد با دقت انتخاب شود تا دچار خسارت مالی نشوند. وی افزود: اعضای گروه باید این موضوع را بدانند که آیا سرگروه قصد اعزام صدرصدی را دارد یا خیر تا در انتخاب کاروان مدنظر، بتوانند دقیق کاروان...

وب‌گاه منیبان

‌سازمان حج و زیارت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: فرصت ثبت نام در سامانه omreh.haj.ir برای متقاضیان تشرف به سفر عمره مفرده که دارای اولویت یک تا 400 هستند فراهم شده و اولویت تشرف در این مرحله از فراخوان با کسانی خواهد بود که نسبت به ثبت نام در کاروان زودتر اقدام کنند. به گزارش منیبان به نقل از ایرنا، در متن اطلاعیه سازمان حج و زیارت آمده است: با استعانت از خداوند متعال و برابر برنامه‌ریزی‌های...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه فرارو

در متن اطلاعیه سازمان حج و زیارت آمده است: با استعانت از خداوند متعال و برابر برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، امکان اعزام مجدد عمره گزاران به سرزمین وحی فراهم گردیده است، از اینرو ضمن امکان گروه بندی ودیعه گذاران، ثبت نام از واجدین شرایط تشرف در گروه‌های اعزامی به این سفر معنوی، تا روز یکشنبه 26 آذر ماه تمدید شد.

وب‌گاه فرارو

سفر ایرانی‌ها به سوریه درحالی از مهرماه و با آغاز درگیری در غزه متوقف شده است، که رییس سازمان حج و زیارت ازسرگیری آن را به همکاری و خدمات‌دهی شرکت‌های هواپیمایی و پایدار شدن شرایط منوط دانست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سیدعباس حسینی در نشست خبری خود با موضوع شرایط و زمان ثبت نام مقدماتی عمره مفرده که پیش از ظهر امروز در ساختمان سازمان حج و زیارت برگزار شد درباره وضعیت ازسرگیری سفر‌های عمره و ظرفیت آماده‌شده در دو شهر مکه و مدینه برای آغاز سفر‌های زایران عمره گزارش داد. وی گفت: مقدمات تشرف زایران به عمره مفرده بعد از 9 سال وقفه روز 28 آذر ماه رقم خواهد خورد و...

خبرگزاری دانشجو

در حالی که تا امروز جدی‌ترین گزینه برای سفر انفرادی عتبات «هواپیما» بود، اکنون اتوبوس تهران نجف برای تشرف به این سفر معنوی بدون نیاز به کاروان راه‌اندازی شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته رییس سازمان حج و زیارت، شرایط و زمان ثبت‌نام مقدماتی عمره در روزهای آینده اعلام می‌شود و کاروان‌های نخست از استان تهران خواهد بود.

وب‌گاه فرارو

رییس سازمان حج و زیارت گفت: شرایط و زمان ثبت‌نام مقدماتی عمره در روز‌های آینده اعلام می‌شود. کاروان‌های نخست از استان تهران خواهد بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرکنسول ایران در جده استوارنامه خود را تقدیم وزارت امور خارجه عربستان سعودی کرد.