شنبه 7 مهر 1403

سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان

سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان

وب‌گاه فرارو

مرکز توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: هیچ‌گونه محدودیتی تحت عنوان زمان 15 روزه جهت ارائه تسهیلات خرید تراکتور به بهره‌برداران بخش کشاورزی مصوب نشده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مکانیزاسیون وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: هیچ‌گونه محدودیتی تحت عنوان زمان 15 روزه جهت ارائه تسهیلات خرید تراکتور به بهره‌برداران بخش کشاورزی مصوب نشده است.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: از ابتدای سال تعداد 12 هزار و 869 فقره پرونده گران‌فروشی و کم‌فروشی نانوایی‌ها رسیدگی شده است که ارزش ریالی این پرونده‌ها 409 میلیارد ریال بوده و محکومان به پرداخت هزار و 829 میلیارد ریال محکوم شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی سازمان تعزیرات به مردم هشدار داد که تحت هیچ شرایطی به مراکز درمانی غیرمجاز مراجعه نکنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدعلی اسفنانی در نشست خبری امروز گفت: امسال در 8 ماهه ابتدایی سال، تعداد 454 هزار و 874 فقره پرونده وارده داشتیم که از این تعداد 437 هزار پرونده منتهی به صدور حکم و مختومه شده است. از این تعداد 334 هزار فقره پرونده کالا و خدمات داریم و وارده است و 319 هزار پرونده مختومه است و 89 هزار و 145 پرونده نربوط به قاچاق کالا و ارز است که 87 هزار پرونده...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اسفنانی گفت: 2 دبیرستان غیرانتفاعی بابت اضافه دریافتی و گران‌فروشی خدمات سه هزار و 550 میلیارد ریال جریمه شدند.

وب‌گاه گسترش

حدود دو سال از زمان بازگشایی پرونده تخلف یک شرکت خودروساز خصوصی می‌گذرد، اما هنوز حکم نهایی در این مورد صادر نشده است و پرونده همچنان در حال رفت و آمد بین سازمان حمایت و سازمان تعزیرات وزارت دادگستری قرار دارد. وزیر صنعت، معدن و تجارت در پی تخلف یک شرکت خودروساز در خصوص گران‌فروشی، اظهار کرد که مشکلات قضایی بین شرکت‌ها باید از طریق مراجع مربوطه پیگیری شوند و به عنوان وزیر، به دلیل عدم...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر صنعت، معدن و تجارت، در پی تخلف یک شرکت خودرویی مبنی بر گران‌فروشی اظهار کرد: مشکلات قضایی بین شرکت‌ها، بایستی از مراجع مربوطه پیگیری شود و بنده چون اطلاعات دقیقی از آن ندارم، دخالت نمی‌کنم.

وب‌گاه منیبان

‌شیوه فروش در سامانه یکپارچه خودرو پس از گذشت دو دوره، تغییر یافت. در مرحله جدید سامانه مذکور به طور مداوم باز خواهد بود و خودروسازان محصولات خود را با توجه به ظرفیت موجود عرضه خواهند کرد و مشتری هر زمان که بخواهد، می‌تواند حتی از طریق نمایندگی‌های معتبر نیز اقدام به خرید خودرو کند. اردیبهشت ماه سال گذشته بود که وزیر وقت صنعت، معدن و تجارت (سیدرضا فاطمی‌امین)، سامانه جدیدی برای فروش...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس‌کل سازمان توسعه تجارت ایران تاکید کرد که واردات و عرضه خودرو به طور مستمر ادامه خواهد داشت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر روابط عمومی شورای رقابت گفت: هیچگونه تعلل و بهانه‌ای برای عرضه خودروهای وارداتی وجود نخواهد داشت و این خودروها بایستی در کوتاهترین زمان ممکن برای متقاضیان با قیمت قطعی عرضه شود.

خبرگزاری تسنیم

رییس‌کل سازمان توسعه تجارت ایران با بیان اینکه مشکلی برای تامین ارز خودروهای وارداتی وجود ندارد گفت: واردات و عرضه خودرو به طور مستمر ادامه خواهد داشت و تا کنون 600 خودروی وارداتی تحویل متقاضیان شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بهانه ای برای عرضه نشدن خودروهای وارداتی با ''قیمت قطعی'' پذیرفته نیست بهانه ای برای عرضه نشدن خودروهای وارداتی با ''قیمت قطعی'' پذیرفته نیست به گزارش عرشه آنلاین؛ شورای رقابت در جلسه امروز (سه‌شنبه دوم آبان ماه) خود به منظور تسهیل و تسریع در فرآیند واردات خودروها، براساس یکی از پایه‌های دستورالعمل 543 مصوب کرد که قیمت کلیه خودروهای وارداتی براساس ضوابط قیمت‌گذاری کالاهای وارداتی (مصوب...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شورای رقابت اعلام کرد که هیچ‌گونه تعلل و بهانه‌ای برای عرضه خودرو‌های وارداتی وجود ندارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دعوای خودروسازان مونتاژی با 4 هزار خریدار در دیوان آثار مهمی بر آینده بازار خواهد داشت.