شنبه 7 مهر 1403

سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان

سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با حضور در 2 واحد صنعتی در حوزه مواد غذایی و لوازم خانگی مشکلات آنها را پیگیری کرده و راهکار لازم برای حل آنها را ارایه داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رسانه‌ها در روزهای اخیر از احتمال تعطیلی بهمن موتور در صورت تأیید محکومیت به جریمه 14 هزار میلیاردتومانی توسط سازمان تعزیرات حکومتی خبر داده‌اند.

وب‌گاه گسترش

دنیای اقتصاد‌: «سه کشتی مملو از شکر به زودی در بنادر ایران پهلو می‌گیرد.» این آخرین خبری بود که قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور تجارت و تنظیم بازار با رسانه ها در میان گذاشت که هم تب اعتراض‌ها را کم کند و هم اطمینان دهد که آشفتگی تلخ بازار شکر، مقطعی و زودگذر است. علیرضا پیمان پاک در واکنش به افزایش سرسام آور قیمت شکر و محصولات وابسته به آن، قیمت مصوب این کالا یعنی 28هزار تومان...

وب‌گاه خبر آنلاین

در پی اخبار منتشر شده مبنی بر حذف سامانه یکپارچه خودروها، معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صنعت، معدن و تجارت، حذف سامانه یکپارچه تخصیص خودرو را تکذیب کرده و از برنامه‌ریزی برای توازن‌بخشی به عرضه و تقاضا در تولید و بازار خودرو خبر داده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صنعت، معدن و تجارت، حذف سامانه یکپارچه تخصیص خودرو را تکذیب کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صمت ضمن تکذیب حذف سامانه یکپارچه، گفت: ایجاد شفافیت، تخصیص عادلانه و ارتقاء رضایت مصرف‌کننده از جمله دستاوردها و کارکردهای سامانه یکپارچه تخصیص خودرو است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صنعت، معدن و تجارت، حذف سامانه یکپارچه تخصیص خودرو را تکذیب کرد.

وب‌گاه گسترش

در پی اخبار منتشر شده مبنی بر حذف سامانه یکپارچه خودروها، معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صنعت، معدن و تجارت، حذف سامانه یکپارچه تخصیص خودرو را تکذیب کرده و از برنامه‌ریزی برای توازن‌بخشی به عرضه و تقاضا در تولید و بازار خودرو خبر داده است. از شب گذشته (پنجشنبه شب)، با انتشار ویدئو در اخبار تلویزیونی کشور، خبری مبنی بر حذف سامانه یکپارچه خودروها منتشر شده است که بر اساس آن، هر چند که این...

وب‌گاه خبر آنلاین

دنیای اقتصاد نوشت: صنعت و بازار خودروی ایران در دو سالی که از عمر دولت سیزدهم گذشته، شاهد تصمیمات و سیاستگذاری‌های مختلفی بوده است. این در حالی است که بیشتر این تصمیمات و سیاست‌ها را کسی گردن نمی‌گیرد و به دیگری حواله می‌دهد. به عبارت بهتر، چالش‌ها و مشکلات در حوزه خودرو آن‌قدر اوج گرفته که هیچ‌کس نمی‌خواهد مسوولیت آن را بر عهده بگیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: صنعت و بازار خودروی ایران در دو سالی که از عمر دولت سیزدهم گذشته، شاهد تصمیمات و سیاستگذاری‌های مختلفی بوده است. این در حالی است که بیشتر این تصمیمات و سیاست‌ها را کسی گردن نمی‌گیرد و به دیگری حواله می‌دهد. به عبارت بهتر، چالش‌ها و مشکلات در حوزه خودرو آن‌قدر اوج گرفته که هیچ‌کس نمی‌خواهد مسوولیت آن را بر عهده بگیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تعیین استراتژی و سیاستگذاری صنعت خودرو در تمام دولت‌ها روالی عادی است؛ به‌طوری‌که در هر دوره‌ای تغییر مدل فروش خودرو یا تعویض تکراری داور قیمت و همچنین آزادسازی واردات و البته واگذاری سهام خودروسازان به‌صورت سلیقه‌ای از سوی دولت‌ها اعمال می‌شود. با این حال اما در دولت سیزدهم نهادهایی همچون شورای رقابت یا مسوولان بخش صنعت مسوولیت عملکرد خود را نمی‌پذیرند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: افزایش قیمت کارخانه‌ای خودروها در دستور کار سازمان حمایت و شورای رقابت قرار دارد و در آینده‌ای نه چندان دور اجرایی خواهد شد. اگر این اتفاق رخ بدهد، برای دومین بار در سال جاری قیمت کارخانه‌ای خودروها بالا خواهد رفت.

خبرگزاری مهر

یک مقام مسئول گفت: تولیدکنندگان با قیمت‌های مصوب سازمان حمایت، محصول را به حلقه بعدی تحویل می‌دهند و در انتهای زنجیره توزیع، لاستیک با قیمت بالاتر از نرخ مصوب به دست مصرف‌کننده می‌رسد.

وب‌گاه مشرق نیوز

ابتدای امسال بود که بازار لاستیک خودرو با چالش‌هایی همراه شد و دستگاه‌های نظارتی اعلام کردند با افزایش نظارت، معضلات این بخش را سامان می‌دهند.

وب‌گاه مشرق نیوز

شورای رقابت دریافت نامه از سوی سازمان حمایت تولیدکنندگان و مصرف کنندگان مبنی بر بازنگری در قیمت خودرو را تکذیب کرد.