شنبه 7 مهر 1403

سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان

سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی از جریمه هفت میلیارد و 69 میلیون ریالی مدارس متخلف خبر داد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اطلاعیه مهمی درباره مجوز قیمت علی‌الحساب خودروهای وارداتی منتشر کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد: بر اساس مصوبه 18 مهرماه کارگروه خودرو شورای رقابت مقرر شده با توجه به اینکه فرایند واردات خودرو‌های وارداتی در حال انجام است و تعیین قیمت قطعی و انجام فرایند ثبت نام مستلزم ارائه کلیه اسناد و مدارک ترخیص می‌شود و با عنایت به زمان بر بودن این موضوع و به جهت تنظیم بازار خودرو قرار شده سازمان حمایت...

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری فارس

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان با ارسال بخشنامه‌ای به خودروسازان، محدودیت‌های گارانتی را باطل و اعلام کرد که از این تاریخ گارانتی خودرو فقط دو ساله است.

وب‌گاه گسترش

رئیس سازمان حمایت خاطرنشان کرد: بررسی عرضه و موجودی لاستیک‌های دارای کمبود در سطح استان، انعکاس فوری موارد به دفاتر تخصصی وزارتخانه و رصد ثبت اطلاعات خرید و فروش تایر از سوی نمایندگان شرکت‌ها و عمده فروشان در سامانه تجارت، از دیگر موارد دارای اولویت در این طرح رصد و بازرسی است. حسین فرهیدزاده، در بخشنامه مذکور طرح نظارتی تشدید بازرسی و نظارت بر بازار تایر سواری‌ها را به اداره‌های صمت...

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، گفت: آنچه که دولت و وزارت صمت در حوزه بازار دنبال می‌کند متعادل‌سازی بازار براساس عرضه و تقاضا است و به قیمت‌گذاری دستوری اعتقاد نداریم.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: التهاب بازار عرضه و تقاضا در حوزه های مختلف اقتصادی با برنامه ریزی‌های دولت سیزدهم کنترل شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اواخر اسفندماه 1401 بود که ثبت‌نام خودروهای وارداتی آغاز شد و بیش از 34هزار نفر برای خرید این خودروها پیش‌قدم شدند، با این وجود شرایط حدود 30هزار نفر برای خرید خودروهای وارداتی پذیرفته شد. اما با گذشت هفت ماه، سهم این افراد از خودروهای ثبت‌نامی تنها وعده و وعید بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طی یک هفته اخیر مسئولان سازمان ملی استاندارد، تعزیرات حکومتی و سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان بر احتکار خودرو توسط ایران خودرو صحه گذاشته‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - طی یک هفته اخیر مسئولان سازمان ملی استاندارد، تعزیرات حکومتی و سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان بر احتکار خودرو توسط ایران خودرو صحه گذاشته‌اند.

وب‌گاه گسترش

چالش‌های بازار لوازم خانگی تبدیل به قصه هزار‌ویک شب شده و خیال تمام شدن ندارد. هر بار راهکاری جدید برای کنترل بازار لوازم خانگی اعلام می‌شود، اما همچنان این بازار ساز خود را می‌زند. یکی از اصلی‌ترین چالش‌های موجود در بازار لوازم خانگی قیمت‌گذاری دستوری است که همه تولیدکنندگان و فروشندگان بر حذف آن تاکید دارند. باوجود اینکه عباس علی‌آبادی، وزیر صنعت، معدن و تجارت با صحبت‌هایی تولیدکنندگان...

وب‌گاه گسترش

شرکت پروژه محور تجلی با حضور در کنسرسیوم معدن جانجا و در اختیار گرفتم سهمی 40 درصدی در مزایده فاز یک، به نحوی براساس نقشه راه تدوین شده در حرکت است که می‌تواند پیش از زمان بندی مشخص شده، از مرحله کنسانتره سازی بهره برداری کند. درواقع توانمندی تجلی توانسته سرعت اجرای کار را افزایش دهد. یکی از اصلی‌ترین چالش‌های موجود در بازار لوازم خانگی قیمت‌گذاری دستوری است که همه تولیدکنندگان و فروشندگان...