شنبه 7 مهر 1403

سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان

سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه اطلاعات نوشت: حدود 10 روز پیش تصاویر صورتجلسه امضا شده میان خودروسازان و وزارت صنعت دررسانه ها منتشر شد که براساس آن طرفین توافق کرده بودند مازاد تولید خودروسازان - معادل 120 هزاردستگاه - پنج درصد زیر قیمت بازار عرضه شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد: هرگونه افزایش قیمت روغن موتور بدون اخذ مصوبات لازم غیرقانونی و از مصادیق بارز گرانفروشی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تأیید و تکذیب فراوان در مورد نحوه عرضه و قیمت‌گذاری در بازار خودرو و در عین حال تعدد نهادهای تصمیم‌گیر در بازار خودرو، یک میلیون سهامدار و میلیون‌ها خانوار را در مواجهه با بازار خودرو سردرگم کرده است. تأیید و تکذیب فراوان در مورد نحوه عرضه و قیمت‌گذاری در بازار خودرو و در عین حال تعدد نهادهای تصمیم‌گیر در بازار خودرو، یک میلیون سهامدار و میلیون‌ها خانوار را در مواجهه با بازار خودرو...

وب‌گاه عرشه آنلاین

: با گذشت چند روز از خروج شورای رقابت از گردونه قیمت‌گذاری، هنوز فرمول جدید قیمت‌گذاری از سوی مرجع جدید تعیین قیمت، یعنی سازمان حمایت اعلام نشده است. با این همه، بررسی‌های «دنیای اقتصاد» نشان می‌دهد در فرمول جدید، قیمت تمام شده به رسمیت شناخته شده است. : با گذشت چند روز از خروج شورای رقابت از گردونه قیمت‌گذاری، هنوز فرمول جدید قیمت‌گذاری از سوی مرجع جدید تعیین قیمت، یعنی سازمان حمایت...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: در حالیکه برخی رسانه‌ها موافقت شورای رقابت با آزاد شدن قیمت خودروهای مازادِ تولیدِ تعهدات خودروسازان را مطرح کردند، اما سخنگوی شورا این موضوع را رد کرده و به صراحت اعلام کرد که تاکید ما بر افزایش تولید و به‌تبع آن افزایش عرضه خواهد بود که طبیعتاً منجر به کاهش قیمت خواهد شد و هیچ صحبتی از اینکه قیمت خودرویی که تولید بالا دارد، آزاد و افزایشی شود، به هیچ عنوان مطرح نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: رئیس سازمان تعزیرات حکومتی معتقد است: اخذ شهریه مازاد بر تعرفه مصداق "گرانفروشی" است و پس از جلسه با سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی به این موضوع رسیدگی شد؛ آموزش و پرورش همکاری خوبی با ما نداشتند!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت گذاری خودرو در حالی از شورای رقابت به سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان منتقل شد که حالا خودروسازان امیدوارند مرجع جدید، مجوز افزایش قیمت کارخانه ای محصولات شان را صادر کند. هرچند این مجوز به احتمال زیاد دیر یا زود صادر می شود، اما سازمان حمایت با موانع مختلفی به خصوص "انتخابات پیش رو" برای بالا بردن قیمت رسمی خودروهای داخلی مواجه است.

وب‌گاه فرارو

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی معتقد است که اخذ شهریه مازاد بر تعرفه مصداق "گرانفروشی" است و پس از جلسه با سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی به این موضوع رسیدگی شد؛ آموزش و پرورش همکاری خوبی با ما نداشتند!

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل سازمان مدارس غیردولتی گفت: ورود تعزیرات به مدارس بدون هماهنگی با آموزش و پرورش محل اشکال است و آرایی که می‌گویند برای مدارس صادر شده هنوز به صورت کتبی رای به دست ما نرسیده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

10 مدرسه به دلیل اخذ شهریه مازاد از والدین دانش آموزان تعطیل شد.. 10 مدرسه به دلیل اخذ شهریه مازاد از والدین دانش آموزان تعطیل شد.. به گزارش عرشه آنلاین؛ رئیس سازمان تعزیرات حکومتی معتقد است که اخذ شهریه مازاد بر تعرفه مصداق "گرانفروشی" است و پس از جلسه با سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی به این موضوع رسیدگی شد؛ آموزش و پرورش همکاری خوبی با ما نداشتند!

وب‌گاه فرارو

مجموعه اتفاقات پیرامون بازار خودرو نشان می‌دهد دولت‌ها عمدتا سیاستگذاری خود را صرف مسائل کوتاه‌مدت حوزه خودرو می‌کنند و برای حفظ سرمایه اجتماعی سعی کرده‌اند از ابزار کنترل قیمت بهره‌برداری حداکثری کنند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی معتقد است که اخذ شهریه مازاد بر تعرفه مصداق "گرانفروشی" است و پس از جلسه با سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی به این موضوع رسیدگی شد؛ آموزش و پرورش همکاری خوبی با ما نداشتند!

وب‌گاه گسترش

شورای رقابت از فرآیند تعیین قیمت خودروها خودداری کرد. در جلسه‌ای که در محل این شورا برگزار شد، این شورا از وظایف قانونی خود انصراف داد و وظیفه تعیین قیمت را به وزارت صنعت وزیر خود واگذار کرد.

وب‌گاه فرارو

طی چند ماه گذشته قیمت خودرو در بازار با ثبات نسبی همراه بوده، به طوری که از ابتدا تا انتهای پاییز امسال قیمت خودرو تقریبا ثابت مانده بود. با این‌حال هفته گذشته، شاهد بودیم که به‌یک‌باره قیمت خودرو با رشد بسیار قابل‌توجهی همراه بوده که مونتاژی‌ها بیشتر تحت‌تاثیر آن بوده‌اند.