شنبه 31 شهریور 1403

ساعات بازدید از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در ماه رمضان اعلام شد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
ساعات بازدید از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در ماه رمضان اعلام شد

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو این مجموعه ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان و سال جدید شمسی، به اطلاع عموم علاقمندان و گردشگران داخلی و خارجی می رساند؛ ساعات بازدید از ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از تاریخ 23 اسفندماه لغایت 21 فروردین ماه از ساعت 10 الی 21 است. بازدید از سراسرنمای مقاومت سپهبد شهید قاسم سلیمانی از ساعت 10 تا 17 و بازدید از تالارهای هشتگانه از...

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو این مجموعه ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان و سال جدید شمسی، به اطلاع عموم علاقمندان و گردشگران داخلی و خارجی می رساند؛ ساعات بازدید از ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از تاریخ 23 اسفندماه لغایت 21 فروردین ماه از ساعت 10 الی 21 است.

بازدید از سراسرنمای مقاومت سپهبد شهید قاسم سلیمانی از ساعت 10 تا 17 و بازدید از تالارهای هشتگانه از ساعت 13 تا 21 انجام می‌شود

لازم به ذکر است؛ این مجموعه در روز اول فروردین ماه 1403 و همچنین در سالروز شهادت مولای متقیان امام علی (ع) تعطیل است

همچنین این مجموعه برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری را برای تحویل سال، ماه مبارک رمضان و ایام نوروز تدارک دیده است که متعاقبا به اطلاع عموم خواهد رسید.

نشانی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس: میدان ونک - بزرگراه شهید حقانی - انتهای خیابان سرو - روبروی پارک طالقانی - موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس.