یک‌شنبه 15 مهر 1403

سایبری‌های گوش به زنگ بی‌بی‌سی و گرفتن ژست حمایت از حقوق زنان

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
سایبری‌های گوش به زنگ بی‌بی‌سی و گرفتن ژست حمایت از حقوق زنان

سایبری‌های گوش به زنگ بی‌بی‌سی و ایران اینترنشنال، با هدف مقابله با اجرای قانون عفاف و حجاب، دروغ ضرب و شتم مهسا امینی توسط پلیس، با تحریک احساسات مردم ژست حمایت از حقوق زنان را به خود گرفتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، خبر عارضه قلبی برای یک خانم در کلاس‌های آموزشی درباره تبعات آسیب های اجتماعی، کافی بود تا سایبری‌های گوش به زنگ بی بی سی و ایران اینترنشنال، با هدف مقابله با اجرای قانون عفاف و حجاب، دروغ ضرب و شتم این خانم توسط پلیس را نشر داده و با تحریک احساسات مردم ژست حمایت از حقوق زنان را به خود بگیرند.

اصل داستان خیلی ساده است؛ پلیس امنیت اجتماعی بر اساس وظیفه قانونی خود، برخی از هنجارشکنان را در سالنی جمع کرده تا قوانین اجتماعی ناظر به عفت عمومی و اخلاق اجتماعی را به آنان گوشزد کند. به گواهی فیلمی که از دوربین‌های مدار بسته پلیس منتشر شده است، خانمی به نام مهسا امینی به ناگهان دچار تشنج و ایست قلبی می‌شود و تلاش‌های پزشکان برای نجات جان او بی‌فایده می‌ماند.

کفتارها و لاشخورهای خارج‌نشین، سلطنت‌طلبها، منافقان، کارگزاران رسانه‌ای ملکه و نان‌خورهای آمریکا، به محض شنیدن خبر، همچون همیشه مشغول سیاه‌نمایی علیه جمهوری اسلامی و بلکه نفرت‌پراکنی علیه اسلام و ارزش‌های اسلامی می‌شوند. البته از آن بخت‌برگشتان و فرومایگان و از غرب‌زدگان داخلی انتظاری بیش از این نیست.

بدانیم که دود «تضعیف پلیس» و «دفاع از بی‌عفتی» و «هنجارشکنی» بیش و پیش از دیگران به چشم خود شما خواهد رفت. اگر پلیس تضعیف شود آنگاه نه تنها زنان و دختران خودتان امنیت نخواهند داشت که مردم هم اجازه نخواهند داد شماها با امن و امان در کاخ‌های چندصد متری خود در بهترین مناطق تهران و در ویلاهای شمال‌تان بنشنید و برای ترویج «فلسفه لاشخوری» و «حقوق لیبرالی» و «فقه اباحی» و «سیاست ولنگاری» اندیشه‌پراکنی کنید!

افرادی که یا از قاتل میترا استاد که با ضرب 5 گلوله این زن بی دفاع را کشت حمایت کرد یا با بی شرمی خاصی سکوت کرده بودند.

گرچه گفتنی های این حادثه بسیارند لکن امپراتوری رسانه ای دشمن دو هدف اساسی را نشانه رفته نخست فریضه نهی از منکر و گشت ارشاد و دیگری دامن زدن به گسل های قومیتی وتجزیه طلبانه است.

همایون رهبران، کارشناس سیاسی

انتهای پیام /