شنبه 28 مهر 1403

ستاره برزیلی و اولین هت‌تریک فصل بارسا / کنسرت زیبای فلیک یک تک‌خال داشت: رافینیا

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ستاره برزیلی و اولین هت‌تریک فصل بارسا / کنسرت زیبای فلیک یک تک‌خال داشت: رافینیا

رافینیا ستاره اول پیروزی درخشان 7-0 بارسا مقابل وایادولید بود و در این بازی هت‌تریک کرد.

به گزارش "ورزش سه"، رافینیا که در سه بازی اول بارسا در این فصل موفق به گلزنی نشده بود امروز مقابل وایادولید به بهترین شکل ممکن جبران کرد و با به ثمر رساندن 3 گل و 1 پاس گل درخشان‌ترین ستاره تیم هانسی فلیک بود.

در روزی که لواندوفسکی، ژول کنده، دنی اولمو و فران تورس هر کدام یک گل برای بارسا زدند رافینیا به تنهایی هت‌تریک کرد تا اولین هت‌تریک فصل بارسا را به نام خود ثبت کند.

البته رافینیا در بازی‌های قبلی بارسا هم بازی‌هایی عالی انجام داده و بالاترین نمره‌ها را دریافت کرده بود. او در بازی هفته گذشته مقابل رایو وایه‌کانو یک پاس گل داد. به این ترتیب ستاره برزیلی در پایان هفته چهارم 3 گل زده و 2 پاس گل داده است. آماری درخشان برای رافینیا.

ستاره برزیلی حالا با اختلاف یک گل پشت سر روبرت لواندوفسکی؛ بهترین گلزن این فصل بارسلونا است. لوا امروز یک گل زد تا آمار گلزنی‌اش را به چهار گل برساند.

بیست دقیقه از شروع بازی گذشته بود که کوبارسی در میانه میدان توپ را دریافت کرده و با پاسی بلند از بالای سر همه بازیکنان وایادولید رافینیا را پیدا کرد. ستاره برزیلی با یک مهار سینه توپ را روی زمین آورد و با بغل پا دروازه حریف را باز کرد.

در شروع نیمه دوم دنی اولمو پاسی عمقی برای لواندوفسکی فرستاد. دو مدافع حریف توپ را از جلوی پای او دور کردند. لامین یامال دخالت کرد ولی توپ از جلوی پای او دور شد و به پای لواندوفسکی برخورد کرد. رافینیا در سمت چپ از راه رسید تا با یک ضربه نرم دروازه را باز کرده و دو گله شود.

هشت دقیقه بعد لامین یامال با پیشروی سریع و یک پاس عمقی درخشان توپ را به رافینیا رساند تا او با یک بغل پا دروازه‌بان وایادولید را مغلوب کرده و در این بازی هت‌تریک کند.

ستاره برزیلی و اولین هت‌تریک فصل بارسا / کنسرت زیبای فلیک یک تک‌خال داشت: رافینیا 2
ستاره برزیلی و اولین هت‌تریک فصل بارسا / کنسرت زیبای فلیک یک تک‌خال داشت: رافینیا 3