دوشنبه 2 مهر 1403

ستاره پی اس جی: کاش با برادرم هم بازی بودم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ستاره پی اس جی: کاش با برادرم هم بازی بودم

برادران لوکاس و تئو هرناندز در کمپ تیم ملی فرانسه با خبرنگاران مصاحبه کردند و از تمایلشان به بازی برای یک باشگاه گفتند.

به گزارش "ورزش سه"، این دو برادر مدافع، هر دو ستون اصلی تیم فرانسه دیدیه دشان هستند. به دلیل همگروه شدن تیم های باشگاهیشان در چمپیونزلیگ، آنها حداقل دو بار در سال جاری باید مقابل یکدیگر مسابقه دهند. میلان تئو و پاری سن ژرمن لوکاس، در یک گروه با بروسیا دورتموند و نیوکسل قرار گرفتند که به عقیده بسیاری سخت ترین قرعه این رقابت ها در این فصل و گروه "مرگ" است.

این احساسی است که تئو با آن موافق است و به خبرنگاران تله فوت می گوید:«گروه ما سخت ترین است. اما حتما خیلی خوب بودیم که به اینجا رسیدیم. بازی مقابل برادرم در لیگ قهرمانان باورنکردنی خواهد بود. این یک لحظه مهم در تاریخ خانواده ما خواهد بود. ما از بچگی رویای این را داشتیم."

با وجود اینکه لوکاس تابستان امسال به پی اس جی رفت، اعتراف کرده که هنوز هم دوست دارد در سطح باشگاهی و همچنین در صحنه ملی در کنار تئو بازی کند:"خیلی خوب است که در همان باشگاهی باشم که تئو هم هست. ما در حال حاضر در تیم ملی خوب کار می کنیم، در یک باشگاه باشیم حتی بهتر هم میشویم."

فرانسه قرار است عصر سه‌شنبه در یک بازی دوستانه با آلمان بدون سرمربی بازی کند، اگرچه انتظار می‌رود تئو به دلیل مصدومیت جزئی که هفته گذشته متحمل شد، بازی را از دست بدهد. با این حال انتظار می رود او برای دربی میلان در عصر شنبه در دسترس باشد.