سه‌شنبه 17 مهر 1403

سخنرانی جانشین احتمالی حسن نصر االله

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
سخنرانی جانشین احتمالی حسن نصر االله

شیخ نعیم قاسم معاون شهید سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان عملیات طوفان الاقصی را سرآغازی برای تغییر چهره خاورمیانه دانست. شیخ نعیم قاسم معاون شهید سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان عملیات طوفان الاقصی را سرآغازی برای تغییر چهره خاورمیانه دانست. به گزارش عرشه آنلاین این دومین سخنرانی شیخ نعیم قاسم بعد از شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل شهید حزب‌الله است.

شیخ نعیم قاسم معاون شهید سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان عملیات طوفان الاقصی را سرآغازی برای تغییر چهره خاورمیانه دانست.

به گزارش عرشه آنلاین این دومین سخنرانی شیخ نعیم قاسم بعد از شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل شهید حزب‌الله است.

شیخ نعیم قاسم در آغاز سخنرانی امروز خود گفت: دشمن صهیونیستی و آمریکا و غرب به صورت جمعی به دنبال افزایش فشار بر ما و ترساندن ما هستند، اما ما از آنها هراسی نداریم.

وی افزود: ما در توصیف حالات خود در فقدان دبیرکل شهید مقاومت عاجز هستیم، اما از شخصیت والای او الهام می‌گیریم. ما فرزندان سید حسن نصرالله سید شهدای محور مقاومت هستیم.

شیخ نعیم قاسم در ادامه به سالگرد طوفان الاقصی اشاره و تاکید کرد: طوفان الاقصی یک رویدادی استثنائی و سرآغازی برای تغییر چهره خاورمیانه بود. طوفان الاقصی تقابلی بزرگ و مبارک با دشمن و درست‌ترین راه برای تغییر است. هدف رژیم اشغالگر این بود که مقاومت را به شکل کامل از بین برده و ملت فلسطین را نابود کند؛ به طوری که مردم فلسطین دیگر قدرت مقاومت و مطالبه حقوق خود را نداشته باشند.

منبع: تسنیم --> هم اکنون دیگران می خوانند

بیشتر بخوانید