پنج‌شنبه 31 خرداد 1403

سخنگوی دولت: امروز سنای آمریکا می‌گوید «تحریم من کار نمی‌کند» / تورم 60 درصدی را به 31 درصد کاهش دادیم + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
سخنگوی دولت: امروز سنای آمریکا می‌گوید «تحریم من کار نمی‌کند» / تورم 60 درصدی را به 31 درصد کاهش دادیم + فیلم

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دوت در جمع دانشجویان دانشگاه شاهد گفت: چه شد که شهید رئیسی وقتی در میان ما بود فقط و یکسره مورد نقد و سوال و انتقادات گسترده و حتی توهین و تخریب و امثال آن قرار می گرفت و چه شد که بعد از شهادت شهید رئیسی بخشی از اقداماتی که شهید رئیسی چه در طول ریاست قوه قضائیه و چه در دولت توانستند انجام بدهند، یک مقدار بیشتر به آن...

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دوت در جمع دانشجویان دانشگاه شاهد گفت: چه شد که شهید رئیسی وقتی در میان ما بود فقط و یکسره مورد نقد و سوال و انتقادات گسترده و حتی توهین و تخریب و امثال آن قرار می گرفت و چه شد که بعد از شهادت شهید رئیسی بخشی از اقداماتی که شهید رئیسی چه در طول ریاست قوه قضائیه و چه در دولت توانستند انجام بدهند، یک مقدار بیشتر به آن پرداخته شد؟

وی افزود: شهید رئیسی با ابراهیم رئیسی فرقی نمی‌کرد همان ابراهیم رئیسی بود که کار می کرد تا به این سرمنزلی که خدا به او هدیه کرد رسید و ما از این فرصت و غنیمت بی بهره شدیم.

جهرمی گفت: در سطوحی موفق شدیم وحدت های کلمه ایجاد کنیم و گام هایی برداریم اما در سطح جنگ و عملیات رسانه‌ای و در حوزه سیاه نمایی و منفی نمایی، بزرگ کردن نقاط ضعف و تمرکز بر نقاط ضعف و مخفی و زیر سوال بردن نقاط قوت نتوانستیم وحدت کلمه داشته باشیم نتیجه آن می شود که حضرت آقا می گوید دلم سوخت.

وی افزود: فراز حضرت آقا در حرم امام خمینی (ره) برای ما روضه بود. واقعا به خاطر مظلومیت شهید رئیسی، جا داشت که آقا بگوید دلم سوخت. همه این ناراحتی یک طرف، ناراحتی این که رهبرمان دلش سوخت یک طرف.

  •  حواشی نامه برخی اعضای دولت به شورای نگهبان درباره وزیر فرهنگ

بهادری درخصوص نامه اعضای دولت به شورای نگهبان در حمایت از وزیر فرهنگ توضیح داد: این اقدام یک امر متعارف بوده که قبلا هم انجام شده و خواهد شد. چرا یک نامه داخلی که متعارف و روال است یک مرتبه روی آن پروژه رسانه‌ای انجام می‌شود آن هم از محلی که اتفاقا کارویژه آن این بوده که همیشه کار رسانه‌ای انجام می‌داده است. وی افزود: در ادوار مختلف نمایندگان ادوار مختلف نه توثیق نامه بلکه نامه زدند و 200 امضا جمع کردند که فلانی کاندیدا و رئیس جمهور شود. چرا این‌ها سوژه رسانه‌ای نشده است؟