شنبه 16 تیر 1403

سخنگوی وزارت خارجه ایران

سخنگوی وزارت خارجه ایران

وب‌گاه مشرق نیوز

پشت پرده واردات 90 هزار میلیارد تومانی روغن و افزایش چشمگیر رشد اقتصادی نسبت به دولت روحانی، سایر عناوین اقتصادی مهم امروز روزنامه‌ها هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازارارز و طلا امروز شاهد کاهش قیمت طلا، قیمت سکه و قیمت دلار بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت امور خارجه دولت موقت طالبان اعلام کرد «امیرخان متقی» با «اسماعیل خان» و «احمد مسعود» در تهران دیدار کرده است. متقی که عصر روز شنبه (18 دی) در راس هیاتی برای گفتگو با مقامات ایران به تهران سفر کرده بود، امروز به کابل بازگشت. وی تایید کرد که در سفرش به ایران، با «احمد مسعود» و «اسماعیل خان» دیدار و گفتگو کرده است. «بلال کریمی» معاون سخنگوی...

خبرگزاری مهر

سخنگوی وزارت خارجه ایران به اما و اگرهای اعزام تیم ملی کشتی کشورمان به آمریکا برای انجام یک دیدار دوستانه واکنش نشان داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفر اعضای تیم ملی کشتی آزاد ایران به آمریکا درهاله‌ای از ابهام قرار گرفت.

وب‌گاه الف

وزیر امور خارجه دولت موقت طالبان اعلام کرد که «امیرخان متقی» در سفر خود به تهران با «احمد مسعود» و «اسماعیل خان» دیدار و گفت‌وگو کرده است.

خبرگزاری ایسنا

با توجه به حواشی بوجود آمده درخصوص سفر تیم ملی کشتی آزاد ایران به آمریکا و در صورت عدم صدور ویزا برای برخی از اعضای تیم، احتمال لغو این سفر وجود دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مهارت ایران در تغییر معادله بازی تا حدی است که همزمان با درجا زدن تروئیکا روی خط اضطرار، تهران با همان واژه هایی پاسخ غرب را می دهد که زمانی از آنها برای اعمال فشار علیه ایران استفاده می شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار ارز و طلا امروز شاهد افت اندک قیمت دلار متشکل و قیمت طلا بود. قیمت سکه نیز بر مدار رشد قرار گرفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

روز دوشنبه ششم دی ماه دور هشتم مذاکرات برای رفع تحریم‌ها در شهر وین برگزار می‌شود. تهران به صراحت اعلام کرده، هیأت ایرانی با جدیت در مذاکرات حضور می‌یابد، ولی هرگز زیر بار حرف زور نخواهد رفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، بر اساس اعلام اتحادیه اروپا قرار است روز دوشنبه ششم دی ماه دور هشتم مذاکرات وین بین ایران و گروه 1+4 برای رفع تحریم‌ها در شهر وین برگزار شود. البته پیش از دیپلمات‌های اروپایی سه کشور عضو برجام از احتمال ادامه مذاکرات وین در تاریخ 27 دسامبر (ششم دی) خبر داده بودند. علی باقری مذاکره کننده ارشد کشورمان و هیأت همراه صبح دوشنبه ششم دی ماه وارد وین...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خطیب‌زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران از دیدار کوتاه وزیر امور خارجه ایران با همتای عربستانی خود در حاشیه نشست وزیران خارجه سازمان همکاری اسلامی در اسلام‌آباد پاکستان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مردم‌سالاری، یک محصول سفارشی نیست که در تمام جهان یک نوع و مشخصات یکسان داشته باشد. مردمسالاری نه تنها ملک اختصاصی کشورهای غربی نبوده بلکه مختصات آن نیز نمی‌تواند از سوی این کشورها تعریف و ارائه شود. مسیر مردم‌سالاری هر کشور باید توسط مردمان همان کشور انتخاب شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی وزارت امور خارجه از شهادت سفیر جمهوری اسلامی ایران نزد دولت نجات ملی یمن در اثر ابتلا به کرونا خبر داد

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «ویلیام برنز» رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) در مصاحبه روز دوشنبه خود با روزنامه آمریکایی «وال استریت ژورنال» مدعی شد کار به عنوان سفیر آمریکا در روسیه در اوایل دهه 2000 آنقدر استرس‌زا بود که باعث شد مو‌های وی سفید شود. برنز ادعا کرد که بیشتر دسته‌های خاکستری موی او مربوط به دوره فعالیتش در این سمت بین سال‌های 2005 تا 2008 است. به گزارش...