شنبه 14 مهر 1403

سخنگوی وزارت خارجه ایران

سخنگوی وزارت خارجه ایران

خبرگزاری مهر

دولت ایران با برخورد قاطع و شفاف نسبت به این رخداد می‌تواند از پیشینه نیک ایران در میزبانی از مهاجران افغانستانی صیانت کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه ایران در واکنش به ادعای پمپئو درباره خروج آمریکا از برجام گفت: فقط یک رژیم یاغی می‌تواند به زیرپا گذاشتن تعهدات بین‌المللی خود و نقض قوانین بین‌المللی افتخار کند.

خبرگزاری دانا

سخنگوی وزارت خارجه ایران در واکنش به ادعای پامپئو درباره خروج آمریکا از برجام گفت: فقط یک رژیم یاغی می‌تواند به زیرپا گذاشتن تعهدات بین‌المللی خود و نقض قوانین بین‌المللی افتخار کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت خارجه ایران برجام را یکی از چندین دستاورد چندجانبه گرایی خواند که آمریکا از آن خارج شده است.

خبرگزاری دانا

وزارت امور خارجه ایران در پاسخ به ادعای اخیر ایالت متحده در مورد کشته شدن مسافران افغان اعلام کرد: اتهامات رژیم آمریکا علیه ایران، یک طنز تلخ است.

خبرگزاری مهر

وزارت امور خارجه ایران در پاسخ به ادعای اخیر ایالت متحده در مورد کشته شدن مسافران افغان اعلام کرد: اتهامات رژیم آمریکا علیه ایران، یک طنز تلخ است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وزارت امور خارجه کشورمان امروز (سه‌شنبه) در توئیتی در پاسخ به توئیت اداره امور آسیای مرکزی و جنوبی وزارت خارجه آمریکا که مدعی شکنجه مهاجران افغان توسط ایران شده، اعلام کرد: ایران روابطی قوی با افغانستان داشته و در کمک به رهبران این کشور در تشکیل دولت فراگیر پیشرو است. آنچه برای مهاجران در استان هرات اتفاق افتاد، مصیبت بار است، اما اتهامات رژیم آمریکا...

خبرگزاری دانا

وزارت امور خارجه ایران اتهامات رژیم آمریکا درباره مهاجران افغان در استان هرات را طنز تاریخ خواند و اعلام کرد: این رژیم، جنایتکار جنگی در افغانستان و حامی دولتی تروریسم در سرتاسر جهان است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - چند روزی است که تشدید مشکلات اقتصادی از جمله بیکاری، گران شدن ارزاق و مایحتاج مردم در افغانستان خصوصا پس از شیوع کرونا و اجرای طرح قرنطینه در هرات و بسته شدن مرزها، موجب شده تا جوانان بیکار این کشور بیشتر از قبل مبادرت به خروج غیرقانونی از مرز به سمت ایران کرده و با مخاطراتی روبه رو شوند که این مخاطرات در روزهای اخیر دستآویز رسانه های معاند برای اتهام زنی علیه ایران...

خبرگزاری دانا

دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در واکنش به اقدام آلمان عنوان کر‌د: فروشندگان سلاح شیمیایی به صدام مدافع حقوق بشر شده و از ترس دوست کودک‌کش خود، حزب الله را تروریست می‌نامند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی وزارت خارجه ایران ادعای مسئول امور ونزوئلا دردولت آمریکا را رد و درراستای زمینه سازی برای اعمال فشار بیشتر ازسوی آمریکا بردولت مادورو و ایجاد اخلال ودخالت در روابط تجاری ایران و ونزوئلا خواند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت خارجه ایران ادعای مسئول امور ونزوئلا در دولت آمریکا را رد و در راستای زمینه سازی برای اعمال فشار بیشتر از سوی آمریکا بر دولت مادورو و ایجاد اخلال و دخالت در روابط تجاری ایران و ونزوئلا خواند.

خبرگزاری دانا

سخنگوی وزارت خارجه ایران اقدام آلمان در ایراد اتهام به حزب الله لبنان را محکوم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت خارجه آمریکا در گزارش سالانه موسوم به «آزادی‌های مذهبی» که روز سه‌شنبه منتشر شد بار دیگر ایران را به نقض آزادی‌های مذهبی متهم کرد.

خبرگزاری دانا

وزارت خارجه آمریکا در گزارش سالانه موسوم به «آزادی‌های مذهبی» که روز سه‌شنبه منتشر شد بار دیگر ایران را به نقض آزادی‌های مذهبی متهم کرد.

خبرگزاری دانا

پرتاب ماهواره نور در هفته‌ای که گذشت آنچنان آمریکایی‌ها را برآشفت که اعلام کردند این موضوع را به شورای امنیت سازمان ملل ارجاع می‌دهند و ایران هم استناد آمریکا به قطعنامه 2231 را بی جا و خلاف واقعیات خواند.