چهارشنبه 6 تیر 1403

سرباز اسرائیلی برای اینکه به غزه بازنگردد خودکشی کرد

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
سرباز اسرائیلی برای اینکه به غزه بازنگردد خودکشی کرد

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد که یک سرباز پس از آن که دستور بازگشت به خدمت نظامی در غزه را دریافت کرد، دست به خودکشی زد.

یک سرباز صهیونیستی پس از آن که دستور بازگشت به خدمت نظامی در غزه را دریافت کرد، دست به خودکشی زد.

پیشتر سازمان رسانه‌ای رژیم صهیونیستی ویدیویی را از مخفی شدن تعداد زیادی از سربازان رژیم صهیونیستی در داخل مقر نظامی «صوفا» واقع در منطقه غلاف غزه در جریان حمله حماس در هفتم اکتبر منتشر کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر گذشته، زمانی که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) عملیات «طوفان الاقصی» را آغاز کرد، به عملیات نظامی خود علیه نوار غزه ادامه داده است. عملیات حماس به کشته شدن حدود 1200 اسرائیلی و به اسارت گرفتن حدود 250 نفر دیگر منجر شد.

خبر مرتبط اسرائیل تعدادی از اسرای صهیونیستی را به قتل رساند

سخنگوی نظامی گردان‌های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس در پیامی گفت: آنچه دشمن صهیونیستی در منطقه النصیرات انجام داد جنایت جنگی پیچیده‌ای است و اولین کسانی که از آن آسیب می‌بینند، اسرای صهیونیست هستند.

مقاومت فلسطین به رهبری حماس در سپیده‌دم هفتم اکتبر عملیات منحصربه‌فردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» آغاز کرد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش آن ارزیابی می‌کنند.

طی این مدت و به‌رغم تمامی حملات وحشیانه و غیرانسانی علیه غیرنظامیان و به‌ویژه زنان و کودکان در نوار غزه، اما ارتش به‌اصطلاح افسانه‌ای رژیم صهیونیستی متحمل خسارات و ضربات بی‌سابقه‌ای شده است، تا جایی که خود صهیونیست‌ها ناگزیر به اعتراف به شکست در مقابل مقاومت فلسطین شده‌اند.

به‌رغم سانسور شدید نظامی، رسانه‌های عبری هر از چند گاهی گزارش‌هایی درباره میزان تلفات ارتش رژیم صهیونیستی منتشر می‌کنند که با آمار و ارقام رسمی مغایرت دارد.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.

سرباز اسرائیلی برای اینکه به غزه بازنگردد خودکشی کرد 2