جمعه 31 فروردین 1403

سرداریزدی: پایداری ملت ایران آمریکا را به زانو درآورده است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
سرداریزدی: پایداری ملت ایران آمریکا را به زانو درآورده است

تهران - ایرنا - فرمانده سپاه محمد رسوالله (ص) با تاکید بر این که پایداری ملت ایران امروز آمریکا را به زانو درآورده است، گفت: دشمنان بدانند که اگر بخواهند در مقابل عظمت و افتخار کشور ما بایستند حتما به ذلت خواهند نشست.

سردار محمدرضا یزدی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا افزود: در طول 40 سالی که از شروع دفاع مقدس می گذرد هرجا که موفقیتی داشتیم وام و بهره گرفته از آن آرمان ها، ارزش ها، ایستادگی و تلاش های دوران دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: در طول چند سال گذشته وقتی که در صحنه علم، فناوری و سیاسی چه در داخل و چه در خارج و چه در صحنه های مختلف هرجا موفقیتی داشتیم و داریم حتما ریشه در دوران دفاع مقدس دارد.

فرمانده سپاه محمد رسوالله (ص) گفت: امروز در چهلمین سالگرد دفاع مقدس باید برای گام دوم انقلاب که امام و رهبر تبیین کردند آماده شویم. گام دوم انقلاب می توانیم از موتور محرکه پرقدرت دفاع مقدس برای رسیدن به قلل رفیع رشد و توسعه استفاده کنیم.

سردار یزدی در ادامه گفت: مردم ما امروز با ایستادگی ها توانستند اردوگاه دشمنان و کسانی که می خواستند کشور ما زمین بخورد را از پای درآورند. امروز اردوگاه آمریکا و یارانش فرو ریخته است.

وی افزود: انگلستان و آلمان و فرانسه و سایر کشورهایی که چشم بسته از آمریکا در مقابل کشور ما دفاع می کردند امروز به واسطه ایستادگی و پایداری مردم از آمریکا اطاعت نمی کنند و حتی در مقابل آن می ایستند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) ادامه داد: پایداری های مردم ما بود که امروز آمریکا را به این شیوه به زانو درآورده است و این توفیقاتی است که وجود دارد و از این پس هم ادامه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: دشمنان بدانند که اگر بخواهند در مقابل عظمت و افتخار ملت ایران بایستند حتما به ذلت خواهند نشست.

*س_برچسب‌ها_س*