سه‌شنبه 1 خرداد 1403

سردار حسین اشتری

سردار حسین اشتری

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین اشتری در جشنواره کلانتران برگزیده ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام و معزز انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهدای عرصه نظم و امنیت، مدافعان حرم، درود و سلام بر روح بلند و ملکوتی امام راحل، آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای امام خامنه‌ای عزیز و عرض تبریک به مناسبت هفته بسیج به برنامه‌های تحول کلانتری و پاسگاه‌ها در سال 1401 پرداخت و...

خبرگزاری تسنیم

فرمانده کل انتظامی کشور از برقراری ارتباط الکترونیکی 1200 کلانتری با دادسراها، فراهم شدن امکان ارائه برخی خدمات و امورقضائی به مردم از طریق کلانتری مجازی و امکان استعلام پرونده انتظامی خبر داد.

خبرگزاری دانا

فرمانده کل انتظامی کشور از برقراری «ارتباط الکترونیکی» 1200 کلانتری با دادسراهای حوزه‌های مربوطه برای تبادل الکترونیکی پرونده‌ها در سال جاری خبرداد.

خبرگزاری مهر

فرمانده انتظامی کل کشور گفت: بیش از 100 هزار نفر پلیس‌یار در بیش از 12 هزار نقطه در سطح کشور به همراه گشت رضویون برای کمک به تأمین امنیت در محلات به کار گرفته شده اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: با هوشیاری مردم، اقتدار پلیس به عنوان حافظان نظم و امنیت و رهنمودهای رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه ای عزیز " مدظله العالی" توطئه دشمنان در نطفه خفه شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با بیان اینکه پلیس ما معتقد و اخلاق مدار بوده و در مقابل مردم نیست، بلکه در کنار آنهاست، گفت: پلیس در خدمت مردم بوده و برای امنیت و آرامش مردم جان خود را تقدیم می‌کند.

خبرگزاری دانا

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه 43سال علیه جمهوری اسلامی توطئه کردند و موفق نشدند، گفت: این فتنه ها موجب شد که چهره واقعی عده ای نمایان شود، کسانی که با ملت فاصله دارند، شعار همراهی می دهند اما در عمل اینطور نیستند.

وب‌گاه 55 آنلاین

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس کمترین امکانات را داشتیم، گفت: رزمندگان ما با تکیه بر آیات الهی در برابر تمام دنیای کفر و استکبار ایستادند و یک وجب از این خاک پاک ایران اسلامی را به دشمنان ندادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی خویشتنداری حافظان امنیت را ناشی از صبر، هوشمندی و درایت آنها دانست و اضافه کرد: حتما توان، اقتدار نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و قضایی خیلی زیاد است، ما قدرت زیادی در کشور داریم.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرتیپ پاسدار حسین اشتری در سخنان خود بیان کرد که فرق پلیس ایران با دیگر پلیس های کشورهای جهان این است که پلیس ایران بر اساس مبانی اعتقادی و اخلاقی خود کار می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرتیپ پاسدار حسین اشتری ظهر پنج شنبه در اختتامیه بیست و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم فراجا در سالن انتظام رشت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای امنیت کشور اظهار کرد: هر چقدر که برای مراسم قرآنی وقت و هزینه کنیم مناسب است زیرا انقلاب اسلامی بر مبنای مفاهیم قرآن شکل گرفته است. فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه همه کارها...

خبرگزاری تسنیم

فرمانده فراجا گفت: توان و اقتدار نظامی ایران امروز بیش از هر زمان دیگری است.

خبرگزاری مهر

رشت - فرمانده فراجا با اشاره به اینکه خویشتنداری حافظان امنیت در اغتشاشات اخیر از صبر و هوشمندی آنها است، گفت: توان و اقتدار نظامی ایران امروز بیش از هر زمان دیگری است.

وب‌گاه الف

در جلسه آتی هیات نظارت که هفته‌ی پس از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه برگزار می‌گردد، درباره شکایت فراجا از چهار نماینده مجلس تصمیم‌گیری می‌شود.