چهارشنبه 2 خرداد 1403

سردار حسین اشتری

سردار حسین اشتری

خبرگزاری تسنیم

فرمانده فراجا گفت: توان و اقتدار نظامی ایران امروز بیش از هر زمان دیگری است.

خبرگزاری مهر

رشت - فرمانده فراجا با اشاره به اینکه خویشتنداری حافظان امنیت در اغتشاشات اخیر از صبر و هوشمندی آنها است، گفت: توان و اقتدار نظامی ایران امروز بیش از هر زمان دیگری است.

وب‌گاه الف

در جلسه آتی هیات نظارت که هفته‌ی پس از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه برگزار می‌گردد، درباره شکایت فراجا از چهار نماینده مجلس تصمیم‌گیری می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

فرمانده فراجا مواضع این 4 نماینده در موضوع فوت خانم مهسا امینی و گشت ارشاد را دلیل شکایت علیه این نمایندگان مردم اعلام کرده بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: فرمانده فراجا گفت: براساس دستورالعملی که ابلاغ کرده‌ایم اگر حین اجرای ماموریت قانونی به فرد یا افرادی خسارتی وارد شد با پیگیری جبران خسارت کرده و رضایت فرد جلب می‌شود.

وب‌گاه الف

فرمانده فراجا با بیان اینکه «خط رسانه‌ای دشمن در اغتشاشات اخیر این است که با پروژه‌هایی نظیر کشته‌سازی و انباشت خبر و همچنین بزرگ‌نمایی خطاهای ماموران هزینه‌هایی را به پلیس تحمیل کند.»، گفت: «براساس دستورالعملی که ابلاغ کرده‌ایم اگر حین اجرای ماموریت قانونی به فرد یا افرادی خسارتی وارد شد با پیگیری جبران خسارت کرده و رضایت فرد جلب می‌شود.»

وب‌گاه 55 آنلاین

سردار اشتری با بیان اینکه براساس دستورالعملی که ابلاغ کرده ایم اگر حین اجرای ماموریت قانونی به فرد یا افرادی خسارتی وارد شد با پیگیری جبران خسارت کرده و رضایت جلب شود،

خبرگزاری تسنیم

فرمانده انتظامی کل کشور گفت: امنیت و آرامش مردم برای ما بسیار مهم است و نمی‌گذاریم مردم دچار مشکلات امنیتی شوند.

خبرگزاری مهر

فرمانده کل انتظامی گفت: خط رسانه‌ای دشمن در اغتشاشات اخیر این است که با پروژه‌هایی نظیر کشته سازی و انباشت خبر و همچنین بزرگ نمایی خطاهای مأموران هزینه‌هایی را به پلیس تحمیل کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار حسین اشتری گفت: براساس دستورالعملی که ابلاغ کرده‌ایم اگر حین اجرای ماموریت قانونی به فرد یا افرادی خسارتی وارد شد با پیگیری جبران خسارت کرده و رضایت فرد جلب می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرمانده فراجا گفت: براساس دستورالعملی که ابلاغ کرده‌ایم اگر حین اجرای ماموریت قانونی به فرد یا افرادی خسارتی وارد شد با پیگیری جبران خسارت کرده و رضایت فرد جلب می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر اینکه اتفاقات اخیر جنگ ترکیبی بود، خاطرنشان کرد: دشمن با تمام توان وارد شده و هر چه داشت به میدان آورد برای اینکه ما یک ایران قوی و مستقل نداشته باشیم ولی شکست خورد، هر کس در مقابل مردم ایران و خون شهدا بایستد، شکست می‌خورد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: سردار اشتری با بیان اینکه ما باید همیشه خود را مدیون شهدا بدانیم، اضافه کرد: امروز اگر مدافعان حرم و امنیت نبودند مواردی مانند حادثه شیراز بسیار اتفاق می افتاد، این‌ها قصد داشتند جاهای دیگری هم امنیت را بر هم بزنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سردار اشتری گفت: اگر مدافعان حرم نبودند حادثه تروریستی حرم شاهچراغ، در نقاط دیگر کشور نیز تکرار می‌شد، تروریست‌ها علاوه بر حرم شاهچراغ نقشه‌های دیگری نیز داشتند که با هوشیاری عوامل اطلاعاتی ناکام ماندند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با حکم فرمانده انتظامی کل کشور، رئیس پلیس پیشگیری فراجا منصوب شد.