سه‌شنبه 1 خرداد 1403

سردار حسین اشتری

سردار حسین اشتری

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرمانده کل انتظامی با تاکید بر لزوم تکیه بر جهاد تبیین و روشنگری در جنگ روایت ها گفت: دشمنان ایران اسلامی شکست مفتضحانه ای از مردم خوردند.

خبرگزاری دانا

فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال ایجاد یاس و نا امیدی در مردم است، گفت: امروز وظیفه جهاد تبیین داریم؛ بحمدالله شما علما و روحانیون عزیز به خوبی می‌توانید برای در زمینه جهاد تبیین و نهضت روشنگری اقدام کنید.

خبرگزاری مهر

فرمانده کل انتظامی گفت: فوت مرحوم مهسا امینی برای دشمنان یک بهانه بود تا بتوانند از این طریق امنیت و آرامش مردم را خدشه دار و نقشه‌های خود را در راستای براندازی نظام پیاده کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سردار اشتری گفت: با توجه به شرایط روز، تهدیدات و برخی ناکارآمدی ها و مشکلاتی که همواره جامعه با آن مواجه است پلیس این آمادگی را داشته باشد که بتواند نقش موثر و مهمی همچون گذشته ایفا کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سردار اشتری با توجه به شرایط روز، تهدیدات و برخی ناکارآمدی ها و مشکلاتی که همواره جامعه با آن مواجه است پلیس باید آمادگی ایفای نقش موثر را داشته باشد.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: ملت ایران از فتنه‌هایی که از آغاز انقلاب اسلامی تاکنون ایجاد شده پیروز بیرون آمده البته فتنه اخیر متفاوت با همه اتفاقات گذشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده فراجا ر با بیان اینکه با برنامه‌ریزی و بازنگری در فرآیندها می‌توان بهتر از پیش عمل کرد، گفت: لازم است که با تهیه برآورد اجتماعی و آینده‌پژوهی و با نگاه به نقشه راهبردی آینده یک کار قوی و مناسب در این زمینه انجام شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده کل انتظامی بیان کرد: درخواستم از رئیس جمهور این است که حمایت‌های لازم از پلیس همچنان ادامه داشته باشد تا شاهد کاهش تصادفات مانند سال گذشته باشیم.

خبرگزاری دانا

فرمانده کل انتظامی بیان کرد: درخواستم از رئیس جمهور این است که حمایت‌های لازم از پلیس همچنان ادامه داشته باشد تا دستگاه‌ها با یک نقشه راه دقیق و با استفاده از آسیب شناسی که در سال‌های گذشته داشتیم بتوانیم شاهد کاهش تصادفات حتی بهتر از سال‌های گذشته داشته باشیم‌.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده انتظامی کل کشور گفت: بهترین خدمتی که ما می‌توانیم به مردم کنیم این است که کاری کنیم تصادفات و تلفات به حداقل ممکن برسد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرمانده انتظامی کل کشور گفت: انشالله با همت و حمایت دولت سیزدهم تصادفات را کاهش دهیم.

خبرگزاری مهر

فرمانده کل انتظامی بیان کرد: درخواستم از رئیس جمهور این است که حمایت‌های لازم از پلیس همچنان ادامه داشته باشد تا شاهد کاهش تصادفات مانند سال گذشته باشیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مراسم یادبود سردار دریادار پاسدار رستم قاسمی فرمانده اسبق قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) و وزیر سابق راه و شهرسازی عصر امروز (دوشنبه) در مسجد پیامبر اعظم (ص) شهرک شهید محلاتی برگزار شد. محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور، حجت‌الاسلام سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات،...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مراسم یادبود سردار رستم قاسمی عصر امروز با حضور مقامات عالی‌رتبه لشکری و کشوری در مسجد پیامبر اعظم (ص) شهرک شهید محلاتی برگزار شد.