چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

سردار حسین اشتری

سردار حسین اشتری

وب‌گاه عصر ایران

براساس ابلاغیه جدید ستاد کل نیروهای مسلح کلیه سربازان غایب حین خدمت می‌توانند از کسر خدمت سربازی والدین ایثارگر خود استفاده کنند.

وب‌گاه گسترش

فرمانده کل انتظامی کشور اعلام کرد: براساس ابلاغیه جدید ستاد کل نیروهای مسلح کلیه سربازان غایب حین خدمت می توانند از کسر خدمت سربازی والدین ایثارگر خود استفاده کنند و کلیه مشمولانی که در آینده به خدمت سربازی اعزام می شوند اعم از غایب و غیرغایب نیز می توانند از کسر خدمت ایثارگری والدین استفاده کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرمانده کل انتظامی کشور گفت که کلیه سربازان غایب حین خدمت می توانند از کسر خدمت سربازی والدین ایثارگر خود استفاده کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: براساس ابلاغیه جدید ستاد کل نیروهای مسلح کلیه سربازان غایب حین خدمت می توانند از کسر خدمت سربازی والدین ایثارگر خود استفاده کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیش از ظهر امروز همایش سراسری مدیران و معاونان وظیفه عمومی استان‌ها سازمان وظیفه عمومی فراجا با حضور سردار حسین اشتری؛ فرمانده کل انتظامی کشور و سردار تقی مهری؛ رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا برگزار و در این همایش در ارتباط با ارزیابی عملکرد یک ساله رده‌های وظیفه عمومی استان‌ها، توسعه و گسترش اجرای تدابیر فرمانده فراجا مبنی بر هوشمندسازی سازمان‌ها...

خبرگزاری مهر

فرمانده کل انتظامی به حفظ شأن و منزلت سربازان به عنوان فرزندان این سازمان تاکید کرد و گفت: این مهم از جمله موضوعاتی است که بایستی به آن اهتمام ویژه شود.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر اهمیت هوشمندسازی در سازمان وظیفه عمومی فراجا، یک خبر خوب برای مشمولان غایب دارای والدین ایثارگر را اعلام کرد.

وب‌گاه فرارو

سردار «حسین اشتری»؛ فرمانده کل انتظامی کشور برای مشمولان غایب دارای والدین ایثارگر حامل یک خبر خوب بود که در ادامه توضیح داد: براساس ابلاغیه جدید ستاد کل نیرو‌های مسلح کلیه سربازان غایب حین خدمت می‌توانند از کسر خدمت سربازی والدین ایثارگر خود استفاده کنند و کلیه مشمولانی که در آینده به خدمت سربازی اعزام می‌شوند اعم از غایب و غیرغایب نیز می‌توانند از کسر خدمت ایثارگری والدین استفاده...

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه فرهیختگان نوشت: خبری که سردار حسین اشتری، فرمانده‌کل انتظامی کشور درباره وجود پلیس‌نماها داد این توقع را برای افکار عمومی ایجاد کرد که نیروهای حافظ امنیت کشور، بخشی از اهتمام و برنامه‌ریزی‌شان را بر بازداشت و مجازات این دسته از افراد گذاشته و گزارش آن را هم به‌طور عمومی اعلام کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار «حسین اشتری» فرمانده فراجا در جمع روحانیون با بیان اینکه پلیس در ایام و شرایط مختلف حائز نقش و ماموریت‌های مهم و موثر است، اظهار داشت: پلیس خدمتگزار مردم است؛ انتظامی کشور امروز نقش کارآمد و اثرگذاری در جامعه دارد و باید قدردان این نعمت و توفیق خدمتگزاری باشیم. سردار اشتری با اشاره به اینکه خو شا به حال کسانی که شبانه روز با اخلاص و بی منت...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سردار اشتری ضمن ابراز تاسف از حادثه ناگوار فوت مرحوم مهسا امینی، گفت: پس از اطلاع از ماجرای وی با ذکر اینکه نامبرده «مثل دختر من است»، سه دستور ویژه مبنی بر انجام درمان جدی وی، رسیدگی فوری بدون هیچ گونه ملاحظه و همچنین تکریم خانواده مرحومه را صادر کردم.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: فتنه اخیر کاملا هدایت‌شده و سازمان‌دهی شده و در راستای براندازی نظام بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرمانده کل انتظامی با تاکید بر لزوم تکیه بر جهاد تبیین و روشنگری در جنگ روایت ها گفت: دشمنان ایران اسلامی شکست مفتضحانه ای از مردم خوردند.

خبرگزاری دانا

فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال ایجاد یاس و نا امیدی در مردم است، گفت: امروز وظیفه جهاد تبیین داریم؛ بحمدالله شما علما و روحانیون عزیز به خوبی می‌توانید برای در زمینه جهاد تبیین و نهضت روشنگری اقدام کنید.