چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

سردار حسین اشتری

سردار حسین اشتری

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ امروز آیین نکوداشت سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج "قاسم سلیمانی" در سالن کوثر ستاد فراجا به صورت برخط، (ویدئو کنفرانسی با سراسر کشور) با حضور مقامات لشکری و کشوری، خانواده‌های معزز و گرانقدر شهدا و جانبازان و همچنین مدافعان حرم برگزار و در این مراسم از جهادگران عرصه بصیرت فراجا که در ناآرامی‌ها و اغتشاشات اخیر با بصیرت ستودنی به فیض شهادت رسیدند...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در این دستور تاکید شده، در صورت احراز قصور یا تخلف در این حادثه با مسببین آن، بدون هیچ گونه اغماضی برخورد قانونی خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار حسین اشتری گفت: در صورت احراز قصور یا تخلف در حادثه فوت دختر 12 ساله اهل بستک با مسببین آن، بدون هیچ گونه اغماضی برخورد قانونی خواهد شد.

خبرگزاری مهر

فرمانده کل انتظامی کشور اعلام کرد: در صورت احراز قصور یا تخلف در حادثه فوت دختر اهل بستک با مسببین آن، بدون هیچ گونه اغماضی برخورد قانونی خواهد شد.

خبرگزاری دانا

فرمانده کل انتظامی کشور دستور ویژه ای را در خصوص رسیدگی و پیگیری پرونده فوت یکی از سرنشینان خودرو که در جریان تیراندازی و تعقیب و گریز پلیس در شهر بستک استان هرمزگان مورد اصابت قرار گرفته بود صادر کرد.

خبرگزاری دانا

فرمانده کل انتظامی کشور دستور ویژه‌ای را درخصوص رسیدگی و پیگیری پرونده فوت یکی از سرنشین های خودرو که در جریان تیراندازی و تعقیب و گریز پلیس در شهر بستک استان هرمزگان مورد اصابت قرار گرفته بود، صادر کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده کل انتظامی کشور دستور ویژه‌ای را درخصوص رسیدگی و پیگیری پرونده فوت یکی از سرنشین های خودرو که در جریان تیراندازی و تعقیب و گریز پلیس در شهر بستک استان هرمزگان مورد اصابت قرار گرفته بود صادر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: در این دستور تاکید شده، در صورت احراز قصور یا تخلف در این حادثه با مسببین آن، بدون هیچ گونه اغماضی برخورد قانونی خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده کل انتظامی کشور دستور ویژه‌ای را درخصوص رسیدگی و پیگیری پرونده فوت یکی از سرنشین های خودرو که در جریان تیراندازی و تعقیب و گریز پلیس در شهر بستک استان هرمزگان مورد اصابت قرار گرفته بود، صادر کرد.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده کل انتظامی کشور از ارائه 26 میلیون خدمت با راه‌اندازی سامانه موبایلی "پلیس من" خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

در همان ساعات اولیه سه دستور ویژه مبنی بر انجام درمان مرحوم، رسیدگی فوری بدون هیچگونه ملاحظه و تکریم خانواده مهسا امینی صادر شد و به همکاران در مجموعه انتظامی تاکید کردم که مهسا امینی همچون دختر من است.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: پلیس امروز به دنبال احقاق حق مظلومان است و چه بسا در این راه بسیاری از کارکنان ایثارگر و فداکار جان خود را برای آرامش و آسایش مردم شریف ایران اسلامی در طبق اخلاص گذاشته‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کدام مشمولان غایب مشمول کسری خدمت شدند؟

خبرگزاری دانا

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: براساس ابلاغیه جدید ستاد کل نیروهای مسلح تمام سربازان غایب حین خدمت می‌توانند از کسر خدمت سربازی والدین ایثارگر خود استفاده کنند و تمام مشمولانی که در آینده به خدمت سربازی اعزام می‌شوند اعم از غایب و غیرغایب نیز می‌توانند از کسر خدمت ایثارگری والدین استفاده کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سردار اشتری فرمانده کل انتظامی کشور گفت: براساس ابلاغیه جدید ستاد کل نیرو‌های مسلح تمام سربازان غایب حین خدمت می‌توانند از کسر خدمت سربازی والدین ایثارگر خود استفاده کنند.