سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

سرشناسان

سرشناسان

خبرگزاری تسنیم

3 کارشناس حقوق ورزشی کشورمان در مورد افزوده شدن پسوند خلیج فارس به نام باشگاه استقلال اظهارنظر کرده و به ابهامات در این باره پاسخ دادند.

وب‌گاه الف

دو کمدی «عینک قرمز» به کارگردانی حسین مهکام و «تگزاس3» به کارگردانی مسعود اطیابی مجوز اکران گرفتند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علیرضا بیرانوند که اواخر اسفند سال گذشته در اردوی تیم ملی فوتبال ایران دچار مصدومیت از ناحیه دست شده بود، پس از چند هفته دوری آماده حضور در میدان شده است. دکتر حسین حاجی تقی فلوشیپ آسیب‌های ورزشی که معالجه دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت ضمن تشریح وضعیت او گفت: پس از آنکه گچ دست علیرضا بیرانوند را باز کردیم، تمرینات و برنامه‌های ویژه‌ای...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جلسه نوبت عصر امروز مجلس به دلیل به حد نصاب نرسیدن تشکیل نشد که اسامی 35 نماینده غایب یا متاخر توسط یکی از اعضای هیأت رئیسه مجلس قرائت شد.

وب‌گاه ورزش سه

کیلیان امباپه دو و شاید سه بازی سرنوشت‌ساز قبل از جدایی از پی اس جی دارد. بازی‌هایی که او را بی‌قرار کرده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

پزشک معالج دست دروازه‌بان تیم ملی و تیم فوتبال پرسپولیس ضمن تشریح وضعیت وی تأکید کرد این بازیکن مشکلی برای همراهی سرخپوشان در دیدار با سپاهان ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

پزشک معالج دست دروازه بان تیم ملی و تیم فوتبال پرسپولیس ضمن تشریح وضعیت وی تاکید کرد این بازیکن مشکلی برای همراهی سرخپوشان در دیدار با سپاهان ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اتوس سالومه 36 ساله که یک فراروان‌بین آموزش‌دیده اهل برزیل است اغلب به‌خاطر دقت پیش‌بینی‌هایش ازجمله پیش‌بینی همه‌گیری کووید -19، خرید توییتر توسط ایلان ماسک و حتی مرگ ملکه الیزابت، به عنوان یک پیشگو شناخته می‌شود. مردی که به او لقب «نوستراداموس زنده» را داده‌اند در آخرین پیشگویی خود مدعی شده جهان امسال شاهد قطع فناوری ناشی از استفاده از فناوری پالس الکترومغناطیسی (EMP) خواهد بود. اما...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کارگردان فیلم سینمایی «تمساح خونی» با تشکر از تماشاگران این فیلم گفت: اگر در حال حاضر سینما رونق دارد، به برکت حضور شماست.

وب‌گاه خبر آنلاین

جلسه نوبت عصر امروز مجلس به دلیل به حد نصاب نرسیدن تشکیل نشد که اسامی 35 نماینده غایب یا متاخر توسط یکی از اعضای هیأت رئیسه مجلس قرائت شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ستاره برزیلی جدایی خود از باشگاه چلسی را تایید کرد.

وب‌گاه ورزش سه

هواداران پرسپولیس علیرغم اخباری که در خصوص وضعیت بدنی علیرضا بیرانوند پیش از جدال با سپاهان منتشر شده، همچنان منتظر بازگشت او هستد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مشهد مقصدی پرطرفدار است که همواره مسافران را برای زیارت و تماشای جذابیت‌هایش به خود جذب می‌کند. علاوه بر وجود حرم امام رضا (ع)، این شهر گنجینه‌ای از مکان‌های تاریخی، مراکز خرید، تفرجگاه‌ها و مجتمع‌های تفریحی را در خود جای داده است. با وجود اینکه زیارت حرم امام رضا (ع) انگیزه اصلی بسیاری از مسافران است، بسیاری از گردشگران به قصد کشف جاذبه‌های مشهد به این شهر سفر می‌کند. زیرساخت‌ها و...

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو مجمع روحانیون مبارز انتقاداتی را از مواضع مهدی نصیری، مدیر مسئول اسبق کیهان مطرح کرد.

وب‌گاه ورزش سه

از آخرین برد پرسپولیس در تهران مقابل سپاهان 2275 روز می‌گذرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه ایثارگران از سوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد.