جمعه 7 اردیبهشت 1403

سرشناسان

سرشناسان

وب‌گاه خبر آنلاین

هافبک پرسپولیس اعلام کرد قصدی برای خداحافظی با تیم ملی ندارد.

وب‌گاه فرارو

عبدالرسول پورعباس شب گذشته با حضور در یک برنامه تلویزیونی به تشریح تمهیدات سازمان سنجش آموزش کشور برای برگزاری کنکور اشاره کرد و گفت: در هیچ کدام از حوزه‌های امتحانی نوبت اول کنکور قطع نمی‌شود، دیگر این موضوع ضرورتی ندارد. در آن سال که اینترنت قطع شد، امکانات فعلی مقابله با تقلب‌ها در اختیار ما نبود؛ اما اکنون با دستگاه‌های تقلب یاب و آشکارساز حفاظت برقرار است.

وب‌گاه ورزش سه

وین رونی، ستاره سابق منچستریونایتد، به شدت از اظهارات ویرژیل فن دایک پس از باخت برابر اورتون انتقاد کرد.

وب‌گاه فرارو

سردار آزمون در بازگشت به میادین بسیار آماده به نظر می‌رسد.

خبرگزاری تسنیم

شرکت آمریکایی تسلا سه‌شنبه شب پیش‌بینی‌های بد سرمایه‌گذاران را تأیید و اعلام کرد که فروش سه ماهه این سازنده خودروهای برقی 9 درصد و سود تعدیل شده آن 48 درصد کاهش یافته است.

وب‌گاه فرارو

پلیس راه کشور از اعمال محدودیت‌های ترافیکی از روز چهارشنبه تا شنبه در جاده‌های کشور خبر داد و تأکید کرد شماره تلفن 141 مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری به‌صورت شبانه‌روزی پاسخ‌گوی وضعیت راه‌های کشور است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه فرارو

عبدالرسول پورعباس امروز 6 اردیبهشت در حاشیه بازدید از حوزه امتحانی دانشگاه الزهرا در نوبت اول کنکور 1403 در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آزمون سراسری به سلامت در کل کشور آغاز شده است و فقط در یکی از شهر‌های استان سیستان و بلوچستان که سیل آمده ارتش جمهوری اسلامی با امکانات خود به کمک آمده و داوطلبان را جابه جا می‌کند.

وب‌گاه ورزش سه

کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، با گلزنی در بازی شب گذشته پاری سن ژرمن رکورد شخصی‌اش را بهبود بخشید.

وب‌گاه فرارو

علی بابایی کارنامی با اشاره به مراعا ماندن تصمیم‌گیری درباره تعیین دومین روز تعطیل آخر هفته لایحه اصلاح ماده 78 قانون خدمات کشوری در کمیسیون اجتماعی، گفت: پیوست‌های اقتصادی این لایحه تقریباً مشخص شده است، اما پیوست‌های اجتماعی و فرهنگی آن هنوز به صورت جامع بررسی نشده است؛ به همین دلیل نیز کمیسیون لایحه مذکور را فعلاً مراعا نگه داشته تا با استفاده از نظرات کارشناسی مرکز پژوهش‌ها و کانون‌های...

وب‌گاه ورزش سه

ترنت الکساندر آرنولد، ستاره لیورپول، تحمل دیدن باخت تیمش از روی نیمکت را نداشت.

خبرگزاری تسنیم

تیم فرمول یکی فراری ایتالیا نام رسمی خود را تغییر داد.

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی با بیان اینکه طی پنجشنبه و جمعه (6 و 7 اردیبهشت) استقرار هوای پایدار و افزایش دما طی روز در نیمه‌غربی کشور و تداوم فعالیت سامانه بارشی در بخش‌های شرقی و مرکزی کشور پیش‌بینی می‌شود، گفت: «طی پنجشنبه همه فعالیت‌های مرتبط با طبیعت مانند کوهنوردی و دره‌نوردی خطرناک است.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرتضی پورعلی‌گنجی از بدقولی‌های رضا درویش دلخور شده است و تصمیم جدیدی گرفته است. مرتضی پورعلی‌گنجی از بدقولی‌های رضا درویش دلخور شده است و تصمیم جدیدی گرفته است. به گزارش عرشه آنلاین، بازیکنان اصلی پرسولیس برای تمدید قرارداد فصل آینده با باشگاه تصمیم مشترک مالی گرفتند.

وب‌گاه فرارو

افزایش متقاضیان مهاجرت قانونی و غیرقانونی از ایران، بازاری ساخته که حالا به هزارتویی پیچیده تبدیل شده و هرقدم آن کسب‌وکاری جداگانه دارد؛ از خرید مدرک آیلتس تا پذیرش تحصیلی، ویزای توریستی و پیشنهاد شغلی جعلی. یک جست‌وجوی ساده هم شما را به کسانی می‌رساند که خودشان را وکیل مهاجرت معرفی می‌کنند و البته ساکن ایران هم نیستند و همه راه‌های پناهندگی را به شما معرفی می‌کنند.

وب‌گاه ورزش سه

گلی که هری مگوایر، ستاره منچستریونایتد، در دیدار برابر شفیلد به ثمر رساند رکورد جذابی را در لیگ برتر شکست.