شنبه 8 اردیبهشت 1403

سرشناسان

سرشناسان

وب‌گاه فرارو

«در پی بارش‌های فرا نرمال جنوب استان سیستان و بلوچستان حدود 40 هزار هکتار از پهنه آبگیر تالاب هامون جازموریان از طریق رودخانه بمپور آبگیری شد. تالاب جازموریان با 108 هزار هکتار مساحت از طریق آورد سالانه رودخانه‌های هلیل رود استان کرمان و بمپور استان سیستان و بلوچستان آبگیری می‌شود و سالهاست که به عنوان یکی از کانون‌های اصلی گرد و غبار جنوب شرق کشور شناخته شده است.»

وب‌گاه فرارو

هافبک تکنیکی پرسپولیس در سفر تیمش به اراک سرخپوشان را همراهی نکرد.

وب‌گاه فرارو

عامل مهمی که مردم را به سوی باور‌های غلط می‌کشانید وضعیت ابتدایی و عقب مانده پزشکی در ایران بود. بیمار یا دسترسی به دوا و دکتر نداشت و یا به عملکرد او اطمینان نداشتند. همین مسئله گرایش به جادو را در بیشتر نقاط کشور افزایش می‌داد. بستن نخ یا پارچه‌ای به درخت برای رفع بیماری و دست یابی به حاجت نمادی از جهالت مردم این دوره بود.

وب‌گاه ورزش سه

هافبک تکنیکی پرسپولیس در سفر تیمش به اراک سرخپوشان را همراهی نکرد.

وب‌گاه فرارو

فوتبال ایران سال‌های سال است که شعار مبارزه با فساد سر می‌دهد، اما در عمل تنها برخی شعار‌ها شنیده می‌شود و اثری از معرفی مصداق و فرد فاسد نیست.

وب‌گاه فرارو

بازیکنان اصلی پرسولیس برای تمدید قرارداد فصل آینده با باشگاه تصمیم مشترک مالی گرفتند.

وب‌گاه عصر ایران

در این ویدئو، استوری علیرضا بیرانوند از تمرینات اختصاصی‌اش پس از مصدومیت را ببینید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازی دو تیم پرسپولیس تهران و آلومینیوم اراک امروز (جمعه) برگزار می‌شود. بازی دو تیم پرسپولیس تهران و آلومینیوم اراک امروز (جمعه) برگزار می‌شود. به گزارش عرشه آنلاین؛ از پوستر خاص دیدار تیم پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک رونمایی شد.

وب‌گاه ورزش سه

علیرضا بیرانوند امروز برای چهارمین بازی متوالی غایب خواهد بود.

وب‌گاه فرارو

تصاویری در فضای مجازی استان کرمان از آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم منتشر شده است.

وب‌گاه فرارو

احمدرضا عابدزاده سنگربان اسبق پرسپولیس و تیم ملی، قهرمان خودش را به مردم معرفی کرد.

وب‌گاه فرارو

کوه‌های تهران که از ابتدای بهار از هر نقطه شهر معلوم بود، طی دیروز و امروز زیر غباری پنهان شده است که نشان از افزایش آلاینده‌ها دارد. همچنین ایستگاه‌های کنترل کیفیت هوا در فرمانداری شهرری و منطقه 17 با نشان دادن شاخص 158 و 153 نشان می‌دهد هوا در این دو نقطه شهر در وضعیت قرمز قرار دارد و برای همه مردم بسیار ناسالم است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فیلم مست عشق در نخستین روز نمایش عمومی خود، یک رکوردشکنی سهمگین از خود به جای گذاشت و توانست با جذب 51 هزار مخاطب، رکورد فروش روز نخست سینما را از آن خود کند. مجموع فروش این فیلم برای روز نخست، 3 میلیارد و 600 میلیون تومان بوده است. به گزارش عرشه آنلاین؛ مست عشق در شرایطی به این رکوردشکنی دست یافته که این رکورد طی یک دهه اخیر، در اختیار فیلم ساعت 5 عصر مهران مدیری بوده است. ساعت 5 عصر...

وب‌گاه فرارو

«همراهان و خود بیمار در اقداماتی کاملا غیر قانونی پرستار را مورد ضرب و شتم قرار دادند که از ناحیه سر و صورت به شدت آسیب دیده است.»

وب‌گاه فرارو

روز جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:30 به وقت تهران و 11:30 به وقت کابل، افغانستان به مصاف عراق خواهد رفت و در صورت پیروزی در این دیدار با برنده قرقیزستان و ویتنام بازی خواهد کرد. افغانستان در صورت پیروزی در این مسابقات به جام جهانی فوتسال صعود خواهد کرد.

وب‌گاه فرارو

با روشن شدن وضعیت مالکیتی باشگاه استقلال این باشگاه در فصل جدید روزهای بهتری را در فصل نقل و انتقالات تجربه خواهد کرد.