دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

سرشناسان

سرشناسان

وب‌گاه عرشه آنلاین

خیلی ها از همین حالا رامین رضاییان را بازیکن سال آینده تیم پرسپولیس می دانند احتمال بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس بسیار زیاد است. رامین در سال 1394 برای اولین بار در تیم پرسپولیس حاضر شد ولی بنا به دلایلی تنها کمتر از سه فصل در پرسپولیس بازی کرد. اخراج توسط برانکو ایوانکوویچ، رفتن به تیمهای خارجی و بی میل بودن یحیی گل محمدی برای ادامه همکاری با رضاییان، عوامل دوری او از پرسپولیس...

وب‌گاه فرارو

دستیار سابق آرنه اسلوت پیشنهاد مربیگری در لیورپول را رد کرده است.

وب‌گاه ورزش سه

دستیار سابق آرنه اسلوت پیشنهاد مربیگری در لیورپول را رد کرده است.

وب‌گاه ورزش سه

کارلو آنچلوتی برای تحمل تنش ناشی از رقابتهای حساس روش‌های جالبی دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

همه‌چیز در مست عشق سردستی است. چه رابطه مرید و مرادی مولانا با شمس باشد چه خواستگاری دفعی شمس از کیمیا خاتون، چه رابطه آن سردار نظامی با آن کنیزک مسیحی و چه جمع شدن این سه ضلع در کنار هم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پزشک معالج دست دروازه‌بان تیم ملی و تیم فوتبال پرسپولیس ضمن تشریح وضعیت وی تأکید کرد این بازیکن مشکلی برای همراهی سرخپوشان در دیدار با سپاهان ندارد. پزشک معالج دست دروازه‌بان تیم ملی و تیم فوتبال پرسپولیس ضمن تشریح وضعیت وی تأکید کرد این بازیکن مشکلی برای همراهی سرخپوشان در دیدار با سپاهان ندارد. به گزارش عرشه آنلاین، علیرضا بیرانوند که اواخر اسفند سال گذشته در اردوی تیم ملی فوتبال...

وب‌گاه 55 آنلاین

در بخش پرسش و پاسخ برنامه اسکار سمیرا حسن پور از نعیمه نظام دوست پرسید که اگه قرار بود با یک بازیگر مرد در سینما ازدواج کنی پارتنرت کی بود؟ نعیمه نظام دوست در پاسخ گفت: مهران مدیری!

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس اطلاعات جمع آوری شده توسط اوجوگو، مهدی طارمی، مهاجم ایرانی در ماه ژانویه مجوز اقامت دائم در کشور پرتغال را دریافت کرده است. پس از آنکه در فروردین ماه امسال رسانه های پرتغالی مدعی تلاش مهدی طارمی برای گرفتن تابعیت پرتغال شدند، حالا گفته می شود علیرغم تلاش های این لژیونر ایرانی برای اخذ شهروندی پرتغال، او به عنوان بازیکنی غیر اتحادیه اروپا از پورتو به اینتر پیوسته است. مهاجم 31...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پزشک علیرضا بیرانوند ضمن تشریح وضعیت وی تأکید کرد این بازیکن مشکلی برای همراهی سرخپوشان در دیدار با سپاهان ندارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پزشک معالج دست دروازه‌بان تیم ملی و تیم فوتبال پرسپولیس ضمن تشریح وضعیت وی تأکید کرد این بازیکن مشکلی برای همراهی سرخپوشان در دیدار با سپاهان ندارد.

خبرگزاری تسنیم

چین اولین تصاویر گرفته شده توسط ماهواره پرتو ایکس "اینشتین پروب" را منتشر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان»، «تسریع در تعیین تکلیف حقوق معلمان خرید خدمات» و «توجه به افزایش حقوق و پرداخت فوق‌العاده به پرستاران کشور» از جمله تذکرات کتبی امروز نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نشست خبری یکی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد برگزار شد و در آن حاجی‌بگلو ادعای عجیبی را مطرح کرد. نشست خبری یکی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد برگزار شد و در آن حاجی‌بگلو ادعای عجیبی را مطرح کرد. تیم فوتبال پرسپولیس در حالی به یک کنسرسیوم متشکل از بانک‌ها واگذار شده که بانک شهر یکی از مالکین اصلی آن محسوب می‌شود. در این میان شهرداری مشهد هم از سهام‌داران عمده بانک شهر به حساب می‌آید...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

3 کارشناس حقوق ورزشی کشورمان در مورد افزوده شدن پسوند خلیج فارس به نام باشگاه استقلال اظهارنظر کرده و به ابهامات در این باره پاسخ دادند.

وب‌گاه مشرق نیوز

بی‌بی‌سی، نخستین رسانه‌ای بود که در جهان نام مجعول «خلیج عربی» را سر زبان اعراب انداخت.

وب‌گاه عصر ایران

علیرضا بیرانوند که اواخر اسفند سال گذشته در اردوی تیم ملی فوتبال ایران دچار مصدومیت از ناحیه دست شده بود، پس از چند هفته دوری آماده حضور در میدان شده است.