دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

سرشناسان

سرشناسان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین امروز (دوشنبه) را با 5 مصدوم در ورزشگاه کاظمی برگزار کرد.

وب‌گاه ورزش سه

همه شواهد نشان می‌دهد لوئیس انریکه چهارشنبه شب همان تیمی را به مصاف دورتموند می‌فرست که مقابل بارسا روانه زمین کرده بود.

وب‌گاه عصر ایران

نعیمه نظام‌دوست در برنامه اسکار گفت: دوست دارم با «مهران مدیری» ازدواج کنم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل تسلا در سفری سرزده به چین با مقامات این کشور دیدار و تلاش کرد تا فروش نزولی این شرکت خودروسازی را تقویت کند.

وب‌گاه ورزش سه

آلوارو موراتا، مهاجم اتلتیکومادرید، معتقد است کمی خوش شانس به او کمک کرده با تلاش‌هایی که داشته به عنوان یک فوتبالیست شناخته شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جلسه نوبت عصر روز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 صحن مجلس حدود 40 دقیقه بعد از آغاز به کار، به دلیل غیبت تعدادی از نمایندگان و نرسیدن به حد نصاب جلسه با اعلام محمدباقر قالیباف رئیس مجلس پایان یافت. جلسه نوبت عصر روز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 صحن مجلس حدود 40 دقیقه بعد از آغاز به کار، به دلیل غیبت تعدادی از نمایندگان و نرسیدن به حد نصاب جلسه با اعلام محمدباقر قالیباف رئیس مجلس پایان یافت. به...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک رسانه کره‌ای مدعی شد جسی مارش، سرمربی سابق لیدز، به زودی به عنوان سرمربی تیم ملی کره جنوبی منصوب می‌شود.

وب‌گاه الف

276 نماینده مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی عصر امروز مجلس به سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تذکر دادند که این حجم تذکر به یک وزیر در صحن مجلس بی سابقه است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جلسه نوبت عصر امروز صحن مجلس حدود 40 دقیقه بعد از آغاز به کار، به دلیل غیبت تعدادی از نمایندگان و نرسیدن به حد نصاب جلسه با اعلام محمدباقر قالیباف رییس مجلس پایان یافت. قالیباف همچنین از اعضای هیأت‌رییسه مجلس خواستار قرائت اسامی غایبان و متاخران جلسه شد که علی کریمی فیروزجایی عضو هیأت‌رییسه مجلس اسامی آن‌ها را به شرح زیر قرائت کرد: عبدالجلال ایری،...

وب‌گاه عرشه آنلاین

شب گذشته قسمت جدید برنامه اسکار مهرلان مدیری منتشر شد و در آن نعیمه نظام دوست با خنده هایش از علاقه اش به ازدواج با مهران مدیری گفت به گزارش عرشه آنلاین، شب گذشته قسمت جدید برنامه اسکار مهرلان مدیری منتشر شد و در آن نعیمه نظام دوست با خنده هایش از علاقه اش به ازدواج با مهران مدیری گفت

وب‌گاه الف

عصر امروز جمعی از هنرمندان و پیشکسوتان عرصه هنر و ورزش کشور در پردیس سینمایی ملت در مراسمی نمادین، از مردم برای صرفه‌جویی برق دعوت کردند.

وب‌گاه ورزش سه

ژوزه مورایس در آستانه دیدار برابر پرسپولیس چند بازیکن کلیدی خود را در اختیار ندارد.

خبرگزاری تسنیم

میلیاردر آمریکایی و مدیرعامل تسلا در سفری سرزده به چین با مقامات این کشور دیدار و تلاش کرد تا فروش نزولی این شرکت خودروسازی را تقویت کند.

وب‌گاه 55 آنلاین

امیر جدیدی بازیگر ایرانی که بیشتر برای بازی در فیلم «قهرمان» برنده جایزه بزرگ کن 2021 به کارگردانی اصغر فرهادی در سطح بین المللی شناخته می شود، نقش منصور بهرامی را بازی خواهد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

این روزها «مست عشق» حسن فتحی روی پرده سینماست؛ فیلم سینمایی تولید مشترک ایران و ترکیه که بعد از ساخت و البته در طول تولید حواشی زیادی داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارشناس حقوق ورزشی کشورمان در مورد افزوده شدن پسوند خلیج فارس به نام باشگاه استقلال اظهارنظر کرده و به ابهامات در این باره پاسخ دادند.