جمعه 7 اردیبهشت 1403

سرشناسان

سرشناسان

وب‌گاه عرشه آنلاین

از آخرین حضور سعید صادقی در ترکیب پرسپولیس حدود 6 هفته می‌گذرد. از آخرین حضور سعید صادقی در ترکیب پرسپولیس حدود 6 هفته می‌گذرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ تیم فوتبال پرسپولیس در حالی امروز رقابت سخت و حساسی را در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک مقابل آلومینیوم برگزار می‌کند که علیرضا بیرانوند و امید عالیشاه را به علت آسیب‌دیدگی در فهرست نفراتش ندارد، اما یک بازیکن...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سیدحسین حسینی، دروازه‌بان و کاپیتان استقلال، به تازگی تصویری همراه با دخترش مانلی، در یک باشگاه ورزشی منتشر کرده است. سید حسین عکسی را به همراه دخترش در یک باشگاه به اشتراک گذاشته است.

خبرگزاری تسنیم

آمار فروش فیلم‌های درحال اکران سینماهای سراسر کشور نشان می‌دهد با آغاز اکران فیلم مست عشق از روز چهارشنبه ظاهرا دوران پیش‌تازی کمدی‌های درحال اکران روبه پایان است و شاهد رشد 70 درصدی مخاطبان سینما نسبت چهارشنبه و پنج شنبه گذشته بوده ایم.

وب‌گاه مشرق نیوز

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز با انجام 7 دیدار پیگیری می شود که مصاف پرسپولیس و آلومینیوم از حساسیت بالایی برخوردار است.

وب‌گاه خبر آنلاین

هافبک پرسپولیس تیمش را در سفر به اراک برای دیدار با آلومینیوم همراهی نکرده است.

وب‌گاه فرارو

«مسئولان میراث فرهنگی مجوز ارائه نداده بودند، بنابراین محیطبانان میانکاله از ورود مصالح به منطقه ممانعت به عمل آوردند و با احترام از آنان خواستند که پس از اخذ مجوز نسبت به ورود مصالح به منطقه اقدام کنند.»

وب‌گاه فرارو

«احتمال تقلب در این آزمون صفر است و هیچکس نمی‌تواند سوالات رو لو دهد و سوءاستفاده کنند. در این شرایط هر داوطلبی هر نتیجه‌ای کسب کند، کاملا نتیجه فعالیت خود اوست و باید گفت که عدالت آزمونی در این سازمان تحقق پیدا کرده است.»

وب‌گاه فرارو

«در توقیف خودرو بی حجاب‌ها وقتی راننده می‌تواند خودرو را به پارگینگ ببرد چه نیازی به یدکش است که هزینه‌ای هم متحمل شود. البته در مواردی که فرد مقاومت می‌کند یدکش باید بیاید و راننده تمام هزینه‌ها را بدهد.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

تیم فوتبال پرسپولیس امروز عصر در اراک میهمان تیم آلومینیوم خواهد بود. تیم فوتبال پرسپولیس امروز عصر در اراک میهمان تیم آلومینیوم خواهد بود. به گزارش عرشه آنلاین؛ تیم پرسپولیس در شرایطی رودرروی آلومینیوم قرار می‌گیرد که علیرضا بیرانوند به این بازی هم نرسیده و احتمالا از دیدار با سپاهان در ترکیب قرمز‌ها حضور خواهد داشت تا جانشین او، امیررضا رفیعی برای پرسپولیس بازی کند.

وب‌گاه ورزش سه

جیمی ردنپ، هافبک سابق لیورپول، معتقد است که کوین دی‌بروینه بهترین هافبک تاریخ لیگ برتر انگلیس است.

وب‌گاه فرارو

عربستان برای اطمینان از عملکرد روان ورود و خرج زائران و کاهش تخلفات احتمالی در حج، مجازات‌های سختگیرانه‌ای در نظر گرفته و با همکاری اداره کل گذرنامه، عواقب شدیدی را برای افرادی که قوانین حج را نقض می‌کنند، تعیین کرده است.

خبرگزاری تسنیم

رسانه روسی زنیت را بهترین باشگاه دوران حرفه‌ای سردار آزمون از نظر عملکرد فنی می‌داند.

وب‌گاه فرارو

تمامی متهمان شناسایی شده و رسیدگی سریع به پرونده در دستور کار ویژه پلیس استان ارومیه قرار گرفته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرمربی منچسترسیتی به تیم خودش و همچنین به تیم آرسنال در خصوص ادامه لیگ برتر انگلیس هشدار داد.

وب‌گاه فرارو

«اگرچه تلاش‌ها و اقداماتی برای مبارزه با سیگار‌های الکترونیک صورت گرفته، اما تقاضا‌هایی برای اجازه فعالیت در زمینه تولید، عرضه و رسمیت بخشیدن این سیگار‌ها انجام می‌شود. وزارت بهداشت زیر بار صدور مجوز برای تولید، فروش و عرضه سیگار‌های الکترونیک نمی‌رود؛ چرا که مضرات این سیگار‌ها شناخته شده است.»

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سینمای ایران در هفته ابتدایی اردیبهشت ماه میزبان 589 هزار مخاطب شد و «تمساح خونی» و «مست عشق» به رقابت پرداختند.