جمعه 10 فروردین 1403

سرشناسان

سرشناسان

وب‌گاه مشرق نیوز

وحدت هنانوف مدافع پرسپولیس در بازی تاجیکستان مقابل عربستان دچار مصدومیت شد.

وب‌گاه فرارو

نمایش ستاره ریزنقش تیم ملی کاری کرد تا امیر قلعه‌نویی دوباره روی او حساب باز کند.

وب‌گاه فرارو

یک رسانه اسپانیایی اعلام کرد که ژاوی هرناندز در پایان فصل از هدایت بارسلونا جدا می‌شود و به عنوان سفیر فعالیتش را در این باشگاه ادامه می‌دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بعد از به اتمام رسیدن فصل چهارم سریال زیر خاکی از شبکه اول سیما، این سوال برای مخاطبین پیش آمده است که آیا فصل پنجم زیرخاکی 5 ساخته می شود؟ بعد از به اتمام رسیدن فصل چهارم سریال زیر خاکی از شبکه اول سیما، این سوال برای مخاطبین پیش آمده است که آیا فصل پنجم زیرخاکی 5 ساخته می شود؟ شنیده ها حاکی از آن دارد که زیرخاکی5 برای عید نوروز 1404 ساخته می شود. بنابراین فعلا تیم تولید کننده از پاییز...

وب‌گاه ورزش سه

لامینه یامال نه تنها رکوردهای زیادی را شکسته، بلکه سانتیاگو برنابئو را نیز فتح کرده و مورد استقبال طرفداران مادریدی قرار گرفته است.

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیونی در کنار پخش ویژه‌های هر ساله خود در شب‌های قدر که دوربین‌ها را به اماکن مقدس و معنوی حرمین شریفین می‌برد با مترجم ناشنوایان هم یک ویژه متفاوت برای شبکه سلامت هم درنظر گرفته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نصیریان بازیگری با پیشینه تئاتری است که در طول سال‌های فعالیتش در سینما در فیلم‌های ارزنده و مهمهی نقش‌آفرینی کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

عبدالرحمن شاه‌حسینی، رییس اسبق کمیته انضباطی می‌گوید:«مانده‌ام که با این همه پرونده چطور تاج رییس فدراسیون است؟!»

خبرگزاری تسنیم

تلویزیون برای روز 9 فروردین فیلم‌های جدیدی را تدارک دیده و فقط در میان آنها می‌توان به یک آشنای قدیمی اشاره کرد که مخاطب را با خودش به دل یک عملیات عجیب و پیچیده جنگی می‌برد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عبدالرحمن شاه‌حسینی، رئیس اسبق کمیته انضباطی در خصوص حواشی محروم کردن علی دایی صحبت کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در شب نزول قرآن، دعا و استغفار، شبکه‌های سیما مراسم شب‌های قدر را از اماکن مقدس و معنوی به صورت ویژه و از نقاط مختلف کشور پخش می‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

هافبک جدید تیم ملی پیراهن ستاره خط حمله ایران را مقابل ترکمنستان بر تن کرد.

خبرگزاری میزان

یک نماینده مجلس با بیان اینکه مهمترین مؤلفه در پرونده بابک زنجانی برگشت اموال عمومی و ملی به خزانه بود گفت: تدبیر قوه قضاییه در این موضوع قابل تقدیر است.

وب‌گاه فرارو

علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در تمرین فاینورد حضور پیدا کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اردوغان با انتقاد از رژیم صهیونیستی گفت: باید فشار بر اسرائیل، فرزند ناز پرورده و بی‌قانون غرب، افزایش یابد تا از قطعنامه شورای امنیت تبعیت کند.

خبرگزاری تسنیم

استعفای غیرمنتظره پژمان درستکار، قهرمانی ایران در 4 رده سنی جهانی و ریاست دوباره دبیر در انتخاباتی جنجالی را می‌توان از اتفاقات مهم کشتی در سال 1402 دانست.