پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

سرشناسان

سرشناسان

وب‌گاه خبر آنلاین

کریستیانو رونالدو پس از پایان بازی مقابل اسلوونی از داور بازی به دلیل عدم اعلام 2 پنالتی به سود تیمش عصبانی بود.

وب‌گاه فرارو

چیلاورت، اسطوره فوتبال پاراگوئه با انتقاد از وینیسیوس گفت: فوتبال برای مردان است.

وب‌گاه فرارو

تیم والیبال شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی با شکست شهرداری ارومیه در دیدار رفت مرحله نیمه‌نهایی، در آستانه صعود به فینال لیگ برتر مردان قرار خواهد گرفت.

خبرگزاری تسنیم

برنده هشت توپ طلا می‌گوید در سطح ورزشی به همه چیز رسیده و دیگر رؤیای خاصی ندارد.

وب‌گاه ورزش سه

لیونل اسکالونی پس از برد مقابل کاستاریکا تاکید کرد که فقط جایگاه لیونل مسی و آنخل دی‌ماریا در کوپا آمه‌ریکا تضمین شده و بقیه بازیکنان باید خود را اثبات کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خوشرو از شروع دو برنامه جدید جناب‌خان و فرزاد حسنی در سال جدید می‌گوید؛ همچنین به حل و فصل مشکلات دورهمی و طنز آیتمی با محوریت رضا شفیعی‌جم اشاره دارد.

خبرگزاری تسنیم

کارشناس فوتبال ایران معتقد است تیم ملی ترکمنستان با آنالیز دقیقی که نسبت به عملکرد شاگردان امیر قلعه‌نویی در دیدار رفت داشت، توانست راه‌های تهاجمی ایران را ببندد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ویژه برنامه «کوی محبت» در لیالی قدر به میزبانی مهدی اعرابی به مدت 5 شب حوالی ساعت 22 از شبکه دو پخش می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، دومین ویژه برنامه «هنوز» در فصل اول با موضوع سرود «سلام یا مهدی» از تلویزیون اینترنتی خبرگزاری دانشجو پخش شد. این برنامه که با اجرای سید علی حسنی و حضور میهمانانی از مناجات‌خوانان پخش می‌شود در دومین قسمت خود میزبان محمد غلوم، مداح بحرینی و خواننده سرود «سلام یا مهدی» است. شروع ساخت «سلام یا مهدی» غلوم در مورد شروع ساخت سرود گفت: شب جمعه‌ای بود بعد...

وب‌گاه عرشه آنلاین

کریم انصاری فرد واحسان حاج صفی دو بازیکنی بودند که به بهانه ی جوانگرایی این بار به اردوی تیم ملی دعوت نشدند. کریم انصاری فرد واحسان حاج صفی دو بازیکنی بودند که به بهانه ی جوانگرایی این بار به اردوی تیم ملی دعوت نشدند. به گزارش عرشه آنلاین؛ بعد از خط خوردن کریم انصاری فرد و احسان حاج صفی از اردوی تیم ملی از متن مصاحبه امیر قلعه نویی می شد برداشت کرد که این دو بازیکن به طور قطعی از اردوی...

وب‌گاه ورزش سه

لیونل مسی در جدیدترین گفتگویی که داشته تاکید کرد هنوز به خداحافظی از فوتبال فکر نمی‌کند.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم ملی آرژانتین خبر داد تنها جایگاه لیونل مسی و آنخل دی‌ماریا در ترکیب این تیم برای مسابقات کوپا آمه‌ریکا تضمین شده است.

وب‌گاه ورزش سه

کریستیانو رونالدو پس از پایان بازی مقابل اسلوونی از داور بازی به دلیل عدم اعلام 2 پنالتی به سود تیمش عصبانی بود.

خبرگزاری تسنیم

محمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم از شروع دو برنامه جدید جناب‌خان و فرزاد حسنی در سال جدید می‌گوید؛ همچنین به حل و فصل مشکلات دورهمی و طنز آیتمی با محوریت رضا شفیعی‌جم اشاره دارد.

وب‌گاه عصر ایران

ویدیویی از ماشین جدید و لاکچری کریستیانو رونالدو.

وب‌گاه ورزش سه

علیرضا بیرانوند سال را به شکلی آغار کرد که امیدواری بیشتری به ادامه روند سال‌های قبل خود داشته باشد.