دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

سرشناسان

سرشناسان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دو مورد از با ارزش‌ترین اسناد تاریخ حراج که با قیمت 6.5 میلیون دلار در سال 1943 و 13 میلیون دلار در سال 2021 فروش رفتند متعلق به اینشتین است، اما اکنون در کمتر از 24 ساعت پیش از پایان حراج، مبلغ پیشنهاد شده تنها 110 هزار دلار است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل اداره هواشناسی استان تهران با ارائه گزارشی از میزان بارندگی و شدت وزش باد در پی فعالیت سامانه بارشی در تهران اظهار کرد: فعالیت سامانه بارشی طی امشب و حدود سه ساعت آینده تداوم دارد و برای روزهای آتی پایداری جوی پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از اسپوتنیک، سلیمان سویلو، وزیر کشور ترکیه می‌گوید که مداخله رسانه‌های غرب در انتخابات ریاست جمهوری و پارلمانی آتی این کشور، در راستای عملی کردن نقشه آمریکا است. تعدادی از رسانه‌های آمریکایی و اروپایی، بهار 2023 و تنها چند هفته پیش از انتخابات ریاست جمهوری هفته آینده ترکیه، به پوشش اخبار و حواشی این انتخابات پرداخته و رجب طیب اردوغان،...

وب‌گاه عرشه آنلاین

کوثری درخصوص اظهارات حسن روحانی مبنی براینکه مصوبه هسته‌ای مجلس باعث عدم احیای برجام شده است، به دیده‌بان ایران گفت: «اینحرف بی‌ربطی است. در کمیسیون امنیت ملی به دولت و تیم قبل می‌گفتیم که توافق را مرحله به مرحله انجام دهید اما متاسفانه تیم دولت قبل به یکباره و در کوتاه‌ترین زمان توافق را انجام دادند چون به طرف مقابل خوشبین بودند و خیال کردند به تعهداتشان عمل می‌کنند ولی مشاهده کردیم...

وب‌گاه عرشه آنلاین

در روزهای گذشته، انتشار بوی بد شدید و نامطبوع باعث شد تا برخی از اهالی عسلویه با مشکلات جدی روبرو شده و راهی بیمارستان شوند.

وب‌گاه ورزش سه

پیام نیازمند در مصاف با تیم سابقش پیکان به دنبال چهاردهمین کلین شیت فصل است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس سازمان هواپیمایی کشوری در نامه به سازمان تعزیرات حکومتی، به ادامه تخلف برخی از شرکت‌های توزیع‌کننده بلیت در فضای مجازی خارج از نرخ‌های تعیین شده اشاره و تاکید کرد: بازرسی‌های لازم توسط سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان انجام شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حوزه بیماری‌های روانی، جنسیت تاثیرگذاری وجود ندارد و هر دو جنس ممکن است به هر یک از بیماری‌های روانی موجود مبتلا شوند. با این حال، برخی بیماری‌های روانی ممکن است در بین خانم‌ها بیشتر شایع باشند

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال تکلیف ادامه همکاری این باشگاه و قرارداد با ساپینتو را مشخص کرد.

وب‌گاه ورزش سه

روزنامه‌های غیرانگلیسی زبان از خجالت ارلینگ هالند درآمدند و برای بازی مقابل رئال مادرید به او امتیاز سه از 10 دادند.

خبرگزاری تسنیم

مسئولان باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برای آینده نیمکت مربیگری این تیم ظاهراً برنامه خاصی دارند، اما در عین حال با تردیدهایی هم روبه‌رو هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

استاندار تهران از شناسایی کامل خانه‌های خالی ارسال پیامک اخطار به مالکان این خانه‌ها در تهران خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نحوه دریافت و ثبت‌نام کارت اعتباری توانا ویژه فرهنگیان اعلام شد.

وب‌گاه فرارو

سایت فیفا گزارشی درباره سمینار آنالیز جام جهانی 2022 با حضور سرمربیان تیم‌های ملی شرکت کننده منتشر کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تیری آنری با تمجید از کوین دی بروینه او را باهوش‌ترین فوتبالیست حال حاضر جهان توصیف کرد.

وب‌گاه ورزش سه

دروازه‌بان مس رفسنجان شانس زدن رکورد بیشترین کلین‌شیت تاریخ لیگ برتر را داشت.