یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

سرشناسان

سرشناسان

وب‌گاه عرشه آنلاین

واتس اپ در حال ارائه به روز رسانی برای واتس اپ وب بتا است که نسخه را به 2.2319.9 می رساند. واتس اپ قابلیتی را منتشر می کند که به کاربران امکان ویرایش پیام ها را می دهد و برای برخی از آزمایش کنندگان بتا در دسترس است!

وب‌گاه عرشه آنلاین

دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان در تشریح جزئیات گروگان گیری در شهرستان خاش به بهانه آزادی یک زندانی، گفت: امروز افرادی که هویت آن‌ها مشخص است اقدام به گروگان گیری یک مادر و دختر در شهرستان بم کرده و آن‌ها را به شهرستان خاش منتقل کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبق گفته شرکت Otis Elevator، از هر 7 ساختمان مرتفعی که ساخته می‌شوند، آسانسور 6 ساختمان مرتفع عدد 13 و طبقه 13 را از فهرست خود حذف کرده‌اند.

وب‌گاه ورزش سه

پل پوگبا، هافبک یوونتوس به دلیل مصدومیت نتوانست بازی مقابل کرمونزه را ادامه بدهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خانم‌های زیادی با مشکل گودی زیر چشم روبرو هستند. دلایل علمی زیادی برای چنین مشکلی وجود دارد اما بیش از عوامل پزشکی و علمی، عوامل محیطی و روانی تاثیر مستقیمی بر چهره و سلامت چشمان‌مان خواهد داشت. چشم‌هایی سالم، زیبا و درخشان هستند و همچنین باعث زیبایی بیشتر چهره ما می‌شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کوسه‌های سر چکشی اولین ماهی‌هایی هستند که مشخص شده برای حفظ دما نفس خود را حبس می‌کنند.

وب‌گاه ورزش سه

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، با وجود تساوی مقابل بولونیا از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه ورزش سه

امیر قلعه‌نویی هنگام بازگشت از قطر در حالی که از حضور خبرنگاران در فرودگاه متعجب شد، پاسخگوی سوالات آن‌ها بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به نقل از رسانه‌های فرانسه، انتظار می‌رود «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین اواخر روز یکشنبه وارد پاریس شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طرفداران رئیس‌جمهور کنونی ترکیه در خیابان‌های آنکارا به شادی پرداختند.

وب‌گاه مشرق نیوز

روزنامه همدلی: بیانیه کوتاه دفتر علی لاریجانی در پاسخ به گمانه‌زنی‌ها پیرامون فعالیت انتخاباتی وی و چند عبارت کلیدی و کنایه‌آمیز نشانه استیصال میانه‌روی سیاسی است!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در ادامه تحرکات دیپلماتیک رئیس جمهور اوکراین، رسانه‌ها یکشنبه شب به وقت تهران از سفر او به فرانسه خبر دادند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، با شمارش بیش از 50 درصد آرای انتخابات ترکیه شکاف بین آرای رجب طیب اردوغان و کمال قلیچدار اوغلو در حال کاهش است. طبق گزارش منابع دولتی ترکیه، با شمارش نزدیک به 65.3 درصد آرا، اردوغان 51.3 درصد آرا را کسب کرده است و قلیچدار اوغلو 42.8 درصد آرا را به دست آورده است. با این حال رسانه‌های اپوزیسیون ترکیه می‌گویند که این آمار قابل استناد نیستند و قلیچدار...

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: فردا بارش ها در سواحل دریای خزر و استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل تشدید می‌شود.