دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

سرشناسان

سرشناسان

وب‌گاه عرشه آنلاین

اعلام قیمت خودرو تا اطلاع ثانوی در سایت‌های فروش خودرو بر اساس اطلاعیه جدید سازمان حمایت ممنوع شد.

خبرگزاری میزان

رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس شورای عالی قضایی عراق با اشاره به لزوم ارتقای روابط اقتصادی دو کشور بر تسهیل فعالیت تجار، بازرگانان و فعالان اقتصادی و حل و فصل مشکلات حقوقی و قضایی این در حوزه، تاکید کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

لاریجانی ظاهرا همچنان از رویه فراگیر شده در درون جبهه اصول‌گرایان دلخور است، اما این بدین معنا نیست که او کلیت حضور در صحنه و انتخابات را رد کند. او می‌خواهد به جریان نواصول‌گرایان طرفدار یک‌دست شدن حاکمیت که همچنان دغدغه‌شان تداوم یکپارچه ماندن قدرت نزد خودشان است، اطمینان دهد که فعلا نمی‌خواهد چالشی برای آن‌ها باش

وب‌گاه فرارو

باوجود آنکه پدر لیونل مسی توافق او با هر تیمی را رد کرد با این حال باشگاه الهلال از پیراهن او در فروشگاه خود رونمایی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرورزشی نوشت: سرمربی اسبق استقلال از هر فرصتی برای بهانه گیری و دردسرسازی استفاده می کند.

وب‌گاه ورزش سه

سایت فیفا گزارشی درباره سمینار آنالیز جام جهانی 2022 با حضور سرمربیان تیم‌های ملی شرکت کننده منتشر کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی کشور نسبت به تداوم فعالیت سامانه بارشی جدید، سیل و طوفان در 20 استان کشور، هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

هم میهن در گزارشی نوشت، علی لاریجانی که امروز بر «جریان خالص‌سازی» می‌تازد و به آنان کنایه می‌زند؛ بیست سال قبل، یکی از چهره‌های محوری و موثر همین جریان بود. آن روزها که اصلاح‌طلبان پس از رخداد دوم‌خرداد 1376، فضای سیاسی، اجتماعی و رسانه‌ای را در اختیار گرفته بودند و مفاهیمی چون توسعه سیاسی، جامعه مدنی، مردم‌سالاری، آزادی و گفت‌وگو را تا دورترین نقاط کشور می‌پراکندند؛ علی لاریجانی درست...

وب‌گاه خبر آنلاین

سیاوش طهمورث معتقد است که اگر «معرکه در معرکه» را پس از سی سال دوباره روی صحنه تئاتر برده به این خاطر است که ما از نظر اخلاقی، هنری، رفتاری و شخصیت‌شناسی، حرکت رو به جلو نداشتیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فائق زیدان رئیس شورای عالی عراق که روز گذشته در رأس هیاتی قضایی وارد تهران شده بود با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اعضای کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا طرحی را برای تحریم فعالیت‌های موشکی و پهپادی ایران قبل از انقضای محدویت‌های اعمال‌شده در قطعنامه 2231 سازمان ملل علیه برنامه موشکی ایران در اکتبر (مهرماه), ارائه کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پژوهشگران شواهد جدیدی را کشف کرد‌ه‌اند که نشان می‌دهند انسان‌های اولیه و اولین مهاجران از منطقه ساحلی شمالی چین به قاره آمریکا سفر کرده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری نوشت: باشگاه تراکتور برای فصل آینده باید در مورد پورحمیدی تصمیم بگیرد و این یک چالش خاص برای باشگاه تبریزی خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر توئیتر سال گذشته، برنامه‌هایی را برای این شبکه اجتماعی معرفی کرد که به گفته او دارای ویژگی‌هایی مانند پیام‌های مستقیم رمزگذاری شده، توییت‌های طولانی و پرداخت هزینه خواهد بود.

وب‌گاه فرارو

یک حقوقدان می‌گوید: «بسیاری از سوءرفتار‌هایی که توسط والدین یا اشخاص ثالث ممکن است در حق اطفال صورت بگیرد، نظیر بی‌توجهی، ممانعت از تحصیل، بهره‌کشی اقتصادی و... که سلامت جسمی، روانی یا اجتماعی طفل و نوجوان را تهدید می‌کند، غیرقانونی بوده و علاوه بر اینکه در قانون برای آن مجازاتی تعیین شده، ممکن است منجر به عزل، ولی (پدر) و انتصاب یک قیم شایسته برای کودک شود.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرمربی تیم فوتبال امید استقلال استعفا داد.