سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

سرشناسان

سرشناسان

خبرگزاری مهر

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ضمن اشاره به حضورش در کارگاه بازی های جام جهانی 2022 فیفا گفت: کلاس فوق العاده ای بود که حتما مطالب آن را باید مربیان داخلی هم در جریان قرار بگیرند.

وب‌گاه ورزش سه

ژوزه مورینیو به شایعه پیوستنش به پی‌اس‌جی خندید و گفت، بایرلورکوزن یکی از خطرناک‌ترین تیم‌های اروپا در ضدحملات است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در یک نسخه‌ی خطی مبحث ساده‌ای از نظریه‌های اینشتین ارائه شده است. در زمان انتشار این مقاله، فیزیک هسته‌ای با ظهور بمب اتمی در جنگ جهانی دوم در خط مقدم توجه عموم قرار گرفت. کار اینشتین به ارائه توضیحی منسجم از نظریه‌های او برای عموم کمک کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دادستان عمومی و انقلاب قم از دستگیری دو باند سارقان زورگیر در استان قم خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی فعلی تیم ملی قطر و سکاندار هدایت تیم ملی ایران در جام جهانی 2022، غایب بزرگ سمینار فیفا بود.

وب‌گاه فرارو

سرمربی تیم فوتبال استقلال از مصاحبه عضو کادر فنی تیمش درباره حضور داور خارجی در دربی متعجب و ناراحت شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات کشف گنج و تفنگ سرپر عتیقه دوره صفویان در خانه‌ای در بندر لنگه اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات بلیت‌فروشی بازی حساس پرسپولیس و گل گهر اعلام شد. هواداران پرسپولیس برای تماشای بازی حساس پرسپولیس می‌توانند با ظرفیت محدود ورزشگاه آزادی بلیت تهیه کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک مشاور املاک در مورد وضعیت بازار اجاره گفت: کف قیمت برای اجاره یک زیرزمین و زیرهمکف در منطقه‌ای مانند نواب 80 میلیون تومان ودیعه با اجاره ماهانه 6 میلیون تومان است. البته توجه داشته باشید که سن بنای واحد‌های زیرهمکف و زیرزمین معمولا 20 سال به بالاست و این امر هم در پایین‌تر بودن قیمت این واحد‌ها نقش دارد.

وب‌گاه عصر ایران

تیری آنری با برخی از با استعدادترین و باهوش‌ترین بازیکنان تاریخ از جمله لیونل مسی، دنیس برکمپ، زین‌الدین زیدان، ژاوی و آندرس اینیستا بازی کرده است اما او معتقد است که مغز دی بروینه در سطحی بسیار بالاتر از بقیه بازیکنان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قلیچ‌دار اوغلو نامزد سوسیال دموکرات ترکیه پس از بدترین بحران هزینه زندگی ترکیه در دو دهه گذشته، با مورد توجه قرار دادن دخالت اردوغان در اقتصاد، سهم خود انتخابات را بالا می‌برد .

وب‌گاه فرارو

سرمربی اسبق استقلال از هر فرصتی برای بهانه گیری و دردسرسازی استفاده می کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برنامه‌های جدید دولت برای رفع فیلترینگ فضای مجازی و افزایش قیمت بسته‌های اینترنت اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان سنجش آموزش کشور درباره زمان ثبت‌نام آزمون آیلتس اطلاعیه‌ای صادر کرد.

وب‌گاه الف

رئیس شورای عالی قضایی عراق تجلی همبستگی میان عراق و ایران را در زمان شهادت شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس دانست و گفت: ما تلاش می‌کنیم، جنایتکاران این ترور را تحت پیگرد قرار داده و عاملان اصلی آن را به مجازات برسانیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرورزشی نوشت: مرتض فنونی زاده پیشکسوت پرسپولیس گفت: به کمک رضا درویش و افشین پیروانی، دو همبازی قدیمی ام را آشتی می دهم.