سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

سرشناسان

سرشناسان

وب‌گاه مشرق نیوز

سرمربی اسبق استقلال از هر فرصتی برای بهانه گیری و دردسرسازی استفاده می کند.

وب‌گاه فرارو

باشگاه سانتاکلارای پرتغال با اعتراض به رأی صادر شده از سوی فیفا، از باشگاه استقلال به دادگاه ورزشی CAS شکایت کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یحیی گل محمدی برای چهارمین فصل پیاپی با پرسپولیس به استاندارد‌های رسیدن به قهرمانی لیگ برتر رسیده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جاده چالوس نیاز به بازنگری جدی دارد و اداره کل راهداری موظف شده تا با به کارگیری مشاور خبره نسبت به بازطراحی این جاده اقدام کند.

وب‌گاه ورزش سه

پائولو دیبالا با برطرف شدن مصدومیتش از امروز به تمرینات گروهی رم اضافه شده و فردا می‌تواند برابر لورکوزن در نیمه نهایی لیگ اروپا به میدان برود.

خبرگزاری تسنیم

با وجود پرداخت مطالبات آندره‌آ استراماچونی، همچنان مشکل این مربی ایتالیایی با باشگاه استقلال ادامه دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل پیش‌بینی هواشناسی گفت: در حال حاضر رگبار باران همراه با رعدوبرق و باد شدید در تهران وجود دارد و این شرایط جوی تا حداکثر دو ساعت آینده ادامه دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هم میهن در گزارشی نوشت، اگر انتخابات دوم‌خرداد 1376 و پیروزی سیدمحمد خاتمی باعث شد تا بسیاری از نیروهای شاخص و باسابقه جناح راست و حتی راست میانه تحت‌تاثیر فضای دوقطبی قرار گیرند و با راست رادیکال در یک جبهه قرار گیرند؛ انتخابات سوم‌تیر 1384 و روی کار آمدن محمود احمدی‌نژاد تاثیری معکوس بر این نیروها داشت.

وب‌گاه ورزش سه

لیونل اسکالونی، مربی تیم ملی آرژانتین، گفت اهمیت نمی‌دهد لیونل مسی در چه باشگاهی بازی می‌کند؛ فقط مهم این است که او خوشحال باشد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس شورای عالی قضایی عراق تجلی همبستگی میان عراق و ایران را در زمان شهادت شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس دانست و گفت: ما تلاش می‌کنیم، جنایتکاران این ترور را تحت پیگرد قرار داده و عاملان اصلی آن را به مجازات برسانیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

از آنجایی که بسیاری از تجربیات نزدیک به مرگ دارای عناصر مشترکی هستند، این سوال مطرح می‌شود که آیا اساسا واقعیتی در آن‌ها نهفته است؟ به گفته محققان ما اطلاعات کمی درباره بدن انسان پس از مرگ و اتفاقاتی که برای قلب، مغز و ریه‌های یک فرد در هنگام مرگ می‌افتد داریم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برزگرای کنسرت «حامیم» و حاشیه‌های بلیت‌فروشی کنسرت حمیم بارها در فضای مجازی خبرساز شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ویدیویی از عصبانیت رونالدو در پایان مسابقه منتشر شد. جایی که یکی از عوامل تیم رقیب قصد داشت با ستاره پرتغالی النصر عکس یادگاری بگیرد ولی این درخواست با واکنش خوبی از سوی کریستیانو همراه نشد و او دست فرد درخواست کننده برای سلفی را با عصبانیت پس زد و حاضر به گرفتن عکس یادگاری نشد.

وب‌گاه فرارو

ویدیوی جدیدی از لحظه خشم کریستیانو رونالدو در جریان دیدار برابر الخلیج منتشر شده است که با بازیکن مصدوم حریف و خودروی حمل بازیکنان مصدوم درگیر می شود.

خبرگزاری تسنیم

ستاره خط حمله تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن از مدیران باشگاه خواسته قرارداد یکی از بازیکنانی که به نظر او تأثیر بسزایی در عملکرد تیمش داشته را تمدید کنند.

وب‌گاه ورزش سه

آنتونیو رودیگر دیشب سایه به سایه تانک نروژی سیتی حرکت کرد و اجازه هنرنمایی به بهترین گلزن لیگ برتر نداد.